1/31/2016

Absolutnie ZŁOTA nowość DermoFuturePrecision

Dzisiaj przedstawiam Wam nowość, która uprzyjemnia mi codzienną pielęgnację. Powiem więcej, przenosi ją na inny (bardziej profesjonalny) wymiar.
Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z żadnymi urządzeniami do masażu, stymulacji skóry i tęsknym okiem spoglądałam na cudaki, które chętnie używały dziewczyny (głownie ze Stanów - np. moja ulubienica Rachel Talbott). Wydawało mi się to sensowne...że są urządzenia, które pozwalają na zwiększenie efektywności stosowanej przez nas pielęgnacji.
Dzięki testom z Twoje Źródło Urody  mam możliwość poznania:

Pulsacyjnego masażera do twarzy z głowicą wzbogaconą 24 - karatowym złotem DermoFuturePrecision



Zgrabny kartonik zawiera ekskluzywny, złoty masażer. Design jak najbardziej spełnia moje oczekiwania. Wygląda ślicznie.


Dość ciężki, dobrze leży w ręku, Solidne wykonanie sprawia, że operowanie nim jest precyzyjne i bezpieczne. 
Po instalacji baterii (od górnej nakładki) wprawiamy w wibracje nasz sprzęt.



Od producenta:
(klik)
Pulsacyjny masażer do twarzy z głowicą w 99,9% wzbogaconą 24-karatowym złotem, w kształcie litery T, ma szerokie zastosowanie odmładzające; 
-  przeciwdziała starzeniu się skóry,
- służy do stymulacji i masażu mięśni twarzy,
- wspomaga podtrzymanie owalu twarzy,
- eliminuje zmarszczki wokół oczu, ust, podbródka, jak i szyi,
- poprawia kontur twarzy.

Wystarczą zaledwie 2-3 minuty dziennie, by osiągnąć takie zaskakujące rezultaty!
Naturalna struktura komórek ciała może być naruszona poprzez złe ciśnienie krwi, jak również starzenie się skóry, co jest głównym powodem jej opadania i zwiotczenia.
Głowica pokryta 24-karatowym złotem uwalnia w czasie masażu czyste jony złota, które stymulują produkcję kolagenu w skórze, wygładzającego głębokie zmarszczki, oraz pobudzają mięśnie, ujędrniają i naprężają skórę. Podobnie jak fale jonów złota naturalnie występujące w organizmie, tak samo złote jony w urządzeniu działają na regulację i równowagę bioelektryczną, wspomagają metabolizm i regenerację komórek.
Regularny, codzienny 2-3-minutowy masaż zmniejsza zmarszczki wokół oczu, ust, czoła i brody, błyskawicznie zmienia kształt konturu twarzy!
Najbardziej zintensyfikowane działanie masażer wykazuje podczas używania rano i wieczorem.
6,5 tys. wibracji na minutę poprawia ukrwienie skóry.




Zgrabna, złota głowica w kształcie T, wibrując stymuluje cerę. Mam wrażenie, że po takim wibrującym masażu lepiej wchłaniają się kosmetyki pielęgnacyjne -serum i kremy (do twarzy i pod oczy).


Kilka słów o samej wibracji - jest odczuwalna i przyjemna. Zaznaczam, że mam cerę wrażliwą i podatną na zaczerwienienia. Troszkę się obawiałam, czy taka stymulacja nie wpłynie negatywnie na jej stan. Nic z tych rzeczy. Masażer w żaden sposób nie podrażnia nawet wrażliwej cery.



Masażer stosuję głównie wieczorem. Stymulacja oprócz wcześniej wymienionego lepszego wchłaniania kosmetyków niesie ze sobą całe spektrum innych pozytywnych walorów. Mam wrażenie, że dzięki masażom znacznie zmniejszyły mi się obrzęki pod oczami (ostatnio miałam ten problem). Zatem wysuwa się wniosek, że następuje poprawa cyrkulacji krwi i wody. Cera jest bardziej dotleniona. Za wcześnie jest odnieść się do tezy, czy zmianie uległ owal twarzy. W moim przypadku potrzeba jeszcze więcej czasu. 


Masażer do twarzy z głowicą wzbogaconą 24 - karatowym złotem DermoFuturePrecision można kupić w większych Rossmannach. Kosztuje ok. 130 PLN. 
Myślę sobie, że jest idealnym uzupełnieniem bardziej świadomej pielęgnacji, szczególnie antystarzeniowej.
Zachęcam do zapoznania się z ofertą DermoFuturePrecision - klik oraz śledzenia na bieżąco strony marki - klik

Jak Wam się podoba złotko? 
Co sądzicie o masażerach do twarzy? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger