12/02/2015

Zielone masło Harmonique

Udało Wam się przeżyć podczas szeroko zakrojonej akcji, wyniszczajacej nasze portfele o wdzięcznym skrócie DDD?  Mowa o wczorajszym dniu darmowej dostawy :-) Ja się oparłam.. Jestem z siebie dumna jak bezwlosy paw :-)
Na przekór pogodzie pozwoliłam by w mojej głowie było zielono..
Pamiętacie mój post o zielonym peelingu Harmonique - klik.?
Miałam szczęście, bo na Secrets of Beauty  do kompletu dostałam masło z tej samej linii...

Harmonique Body Butter - White tea & bamboo 


Od producenta - klik

 Innowacyjna formuła Soft Touch pozostawia na skórze aksamitną powłokę chroniąc ją przed utratą wilgoci. Zastosowany kompleks  VITASOURCE – to substancja aktywna otrzymywana z korzeni rośliny Scutellaria baicalensis Georgi, która dzięki aktywacji genu telomerazy opóźnia starzenie komórkowe i przywraca komórkom skóry właściwości, jakie posiadały 10 lat wcześniej. Kompozycja olejów i ekstraktów roślinnych została dobrana tak aby uzyskać optymalne efekty działania. min. ekstrakt z białej herbaty - wygładza, zmiękcza, uelastycznia skórę oraz Opóźnia procesy starzenia, ekstrakt z bambusa wygładza, nawilża, działa przeciwzmarszczkowo.


Uwielbiam dobrze zabezpieczone kosmetyki, które są dla mnie dziewicze. Mam pewność, że zużyję je tylko na moich warunkach. 
Masło ma bardzo przyjemną konsystencję. Jest takie hmm.. puszyste. Tak, to dobre określenie. Pychate masło :) 



Mimo treściwej konsystencji (porównywalnej do maseł z Pat and Rub ale bardziej puszystej) szybciutko się wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.


Skład:


Warto zwrócić uwagę na:

MASŁO SHEA – ochrania warstwę lipidową skóry, wygładza natłuszcza, nawilża.

OLEJ AVOCADO– ma silne właściwości wygładzające, regenerujące i opóźniające procesy starzenia się skóry. Odbudowuje warstwę lipidową skóry.

WOSK PSZCZELI – uelastycznia i zmiękcza skórę.

WITAMINA E – działa przeciwzmarszczkowo, najskuteczniejszy antyoksydant i wymiatacz wolnych rodników.

EKSTRAKT Z BIAŁEJ HERBATY – bogaty w witaminę C, kofeinę oraz polifenole. Wygładza, zmiękcza oraz uelastycznia skórę. Opóźnia procesy starzenia.

EKSTRAKT Z BAMBUSA – ma silne działanie przeciwzmarszczkowe, wygładzające, nawilżające. Działa również antycellulitowo.

KOMPLEKS VITASOURCE - to innowacyjna substancja aktywna otrzymywana z korzeni rośliny Scutellaria Baicalensis Georgi, która dzięki aktywacji genu telomerazy opóźnia starzenie komórkowe i przywraca komórkom skóry właściwości, jakie posiadały 10 lat wcześniej.

W mojej ocenie masło doskonale odżywia skórę, ładnie ją napina i ujędrnia. Piękny, świeży zapach towarzyszy aplikacji, która jest czystą przyjemnością. Masło szybko się wchłania. 
Wraz z peelingiem jest fantastycznie odżywczym, świeżo - zielonym duetem, kiedy mamy ochotę na coś jednocześnie lekkiego i treściwego. W tym przypadku, to możliwe!

 Masło do ciała Harmonique - jest do kupienia tutaj - klik (akurat trwają promocje).

Znacie kosmetyki Harmonique?
Jakich maseł do ciała obecnie używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger