12/22/2015

Spotkanie w Vita Longa z Serwisem Uroda

Lubię się spotykać :)
Nawet bardzo ... lubię poznawać nowych ludzi, spędzać czas z przyjaciółmi i zdobywać nowe doświadczenia...
II Spotkanie Blogerów Urodowych i Modowych organizowane przez Serwis Uroda,w którym miałam przyjemność uczestniczyć odbyło się 12.12.15r. w Instytucie Kosmetyczno - Medycznym VITA LONGA w Warszawie klik
Urocze, kameralne miejsce na mapie Warszawy oferuje zabiegi z zakresu kosmetologii, medycyny estetycznej oraz stomatologii.

Po autoprezentacji i przełamaniu lodów lampką szampana nasze sptkanie rozpoczęło się pokazem makijażu glamour w wykonaniu Kasi Pietruszki 

W roli modelki wystąpiła piękna Margareta klik 

Następnie każdy z uczestników losowo brał udział w przygotowanych dla nas niespodziankach..

Ja miałam możliwość skorzystania z brafittingu. Monika z salonu Bradonna  pokazała czym powinnam się kierować w doborze bielizny i jakie mogę osiągnąć efekty. Wizyta i efekt ostateczny przekroczył moje najśmielsze wyobrażenie. Okazało się, że mam za mały (uwaga!! o trzy rozmiary stanik). Z całą pewnością odwiedzę salon Bradonna. Konsultacje były dla mnie naprawdę bardzo kształcące.

Kolejną atrakcją w której brałam udział był zabieg dotleniająco - regeneracyjny z komórkami macierzystymi.
Wspaniały relaks plus niezwykłe doznania. Zabieg obejmował demakijaż, peeling, musującą maseczkę (która naprawdę była musująca! -wyobraźcie sobie oranżadę na twarzy to to! fajne łechotanie hihi) oraz serum. 
Zobaczcie jaka byłam przeszczęśliwa!


Równolegle pozostali Uczestnicy mogli skorzystać z  komputerowej diagnozy skóry, manicure, zabiegu pielęgnacyjnego na dłonie oraz make - up.





W międzyczasie mieliśmy okazję ze sobą porozmawiać, delektować się ciasteczkami i po prostu miło spędzać czas w sympatycznej atmosferze. Michał - skarbnica wiedzy, nie tylko kosmetycznej serwował nowinki kosmetologiczne i że tak powiem branżowe :) 
Czas płynął nieubłaganie...
Zwieńczeniem wieczoru było rozdanie upominków kosmetycznych, które przygotowały firmy  Sylveco i Biolaven, kupon rabatowy na usługi makijażu u Kasi, voucher na zakupy do salonu Bradonna oraz zaproszenie na bezpłatny zabieg pielęgnacyjny do Instytutu Vita Longa.
Dodatkowe losowanie wyłoniło szczęśliwców, ktorzy otrzymali  nagrody ufundowane przez salon Bradonna oraz Kasię Pietruszkę.
Wydarzenie było również dokumentowane przez fotograf - Fabiola Jaghnoun Jurga.


W spotkaniu udział wzięli:

Margareta - Life in Colour
Ola - Hi Diamond
Beata - Rajskie spa 
Natalia - Natalena - style


Jeśli jesteście zaintersowani udziałem w wydarzeniach organizowanych przez Serwis Uroda, zachęcam do ich obserwowania ich portalu - klik oraz FB - klik

a kto zgarnął prezent od Bradonny? ktoo? - Es - szczęściara hihi :)



Ps. Wszystkie zdjęcia (oprócz oznaczonego) są własnością Serwisu Uroda - klik i zostały wykorzystane za jego zezwoleniem :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger