12/19/2015

Spokojnie - to tylko święta!

Wycieranie, odkurzanie, odplamianie, ścieranie, mycie, płukanie, pranie, prasowanie,odkamienianie, szorowanie, czyszczenie...aaaaaaaaa zgroza!
Nie wiem jak Wy ale ja nie znoszę sprzątać. Od zawsze - nigdy nie lubiłam przedświątecznego, gruntownego sprzątania. Żebym nie wiem jak dokładnie zaplanowała poszczególne czynności, zawsze się styram i tyle w temacie. Nie będzie więc postu o sztuce sprzątania..to nie dla mnie..

Po dniu pełnym tego czego nie lubię, czas na zasłużony relaks...Chill...czyli chwilka dla mnie - a ze mną:


Chill. Relaxation drink.Pigwowy, naturalny smak SPOKOJU...




Chce Ci się pić? Możesz wypić duszkiem ale lepiej
Poczekaj! Spokojnie...mamy czas...




Też tak myślę...zamykanie oczu jest STANOWCZO przereklamowane..


Stara dobra - SZYSZKA CHMIELOWA w zacnym towarzystwie Pana SZAFRANA i Pani Róży:
- relaksuje, łagodzi napięcie, pomaga zmniejszyć uczucie podenerwowania
- wspomaga koncentrację, umożliwia skupienie i lepsze zapamiętywanie
- ułatwia zaśniecie, wspomaga prawidłowy i zdrowy sen
- po prostu orzeźwia! 


Chill to napój relaksujący łączy w sobie tylko to, co naturalne. Także słodycz:odpowiedzialna jest za nią rosnąca w Paragwaju stewia -  jej niewielkie liście są 35 razy słodsze od cukru buraczanego, a w przeciwieństwie do niego, prawie nie zawierają kalorii. Dzięki temu Chill ma tylko 19 kcal.
Ta przyjemność to:

✓100% eko
✓ 100% roślin
✓ 100% vegan
✓ 0% glutenu
✓ 0% chemii
✓ 0% konserwantów


O smaku -lekko chmielowy o różanej nucie napój, intrygujący, delikatnie słodki ale nie za bardzo. Nie gazowany. Bardzo przyjazny (nawet dla mojego wrażliwego żołądka). Me gusta!
Poza tym szaleje za tym designem - bardzo mi się podoba a Wam?


Poznaj Chill - klik i dołącz do naturalnej strony mocy na Facebooku - klik :)
Zreklasowana, wyciszona, biorę się za wypieki ...ciasteczka ...yeeej - to o wiele przyjemniejsze :)




Chill! Nie dajmy się zwariować ;) Jak u Was świateczne przygotowania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger