12/23/2015

Skin Up - micel ujędrniający

Powiem szczerze - o firmie Verona Products Professional miałam w zasadzie żadne wyobrażnie. Gdzieś w odmętach mózgowia majaczyła mi kolorówka, na którą nigdy jakoś szczególnie nie zwracałam uwagi. 
Sytuacja ta uległa zmianie od czasów nadmorskiego Secrets od Beauty - klik kiedy to, marka zaskoczyła nowościami.
Tym sposobem, mam przyjemność poznać się z wyjątkowym kosmetykiem, który wart jest światła reflektorów, moim skromnym zdaniem.

Skin UP Ujędrniający płyn miceralny do demakijażu demakijażu oczu i twarzy 



Demakijaż jest jedną z najważniejszych czynności dnia codziennego. Chyba wszyscy się z tym zgodzimy.
U mnie jest to proces wieloetapowy. Zazwyczaj zaczynam od demakijażu oczu, potem sięgam po micele, potem używam piankę, żel lub pastę do ostatecznego oczyszczenia. Micele są więc wstępnym etapem oczyszczania w moim przypadku. Do oczu lubię używać oddzielny produkt (zwykle dwufazowy).
W tym przypadku Skin Up. działa bez zarzutu, oczyszcza na poziomie (mnie) zadawalającym. Jak już wspomniałam nie używam miceli solo -( nawet swojej ulubionej Biodermy), także nie wypowiem się na mocy tego kosmetyku jako jedynego.




Szczególną uwagę chcę poświęcić innej sprawie. Jednym z zalet Skin Up. Face Care jest fantastyczne wprost ujędrnianie. Kosmetyk napina skórę, ale tak wiecie - naprawdę - napina!
Ewidentnie jest różnica. Z tego powodu uwielbiam go używać ranem.

 Odsyłam

Zainteresowanych składem odsyłam do Angel - klik

Od producenta - klik

Skin UP™ to innowacyjny program pielęgnacyjny opracowany w oparciu o najnowsze technologie bogate w skoncentrowane składniki aktywne o udowodnionym działaniu. Nowa linia kosmetyków przeznaczona do codziennej pielęgnacji skóry dojrzałej zapewnia wielokierunkowe działanie odmładzające: długotrwale nawilża, intensywnie wygładza i perfekcyjnie liftinguje. Komórki macierzyste pozyskane z drzewa arganowego działając w synergii z kwasem hialuronowym o trzech różnych masach cząsteczkowych zapewniają spektakularny efekt odmłodzenia i ujędrnienia skóry.


Jedynym minusem jest trochę chemiczny zapach, mnie nie odstrasza - jestem podekscytowana perfekcyjnym napięciem skóry ale wolę uprzedzić szczególnie wrażliwe nosy :) 


Jakkolwiek za różem nie przepadam, to nie można odmówić Skin UP. uroku, czyż nie?

Reasumując uważam, że Skin UP Ujędrniający płyn miceralny do demakijażu demakijażu oczu i twarzy jest kosmetykiem wartym poznania, szczególnie dla cer dojrzałych. Napięcie i odczuwalne ujędrnianie cery to zabieg wart uwagi!

Znacie kosmetyki  Verona Products Professional?
A może macie inne doświadczenie z micelami ujędrniajcymi? Co możecie polecić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger