12/26/2015

Rozdanie noworoczne

Jak Wam mija świętowanie?
U mnie czas płynie spokojnie, głównie przed telewizorem :) Nadrabiam zaległości filmowe i zwyczajnie się byczę :) Potrzebowałam tego czasu. Ubolewam jedynie nad tym, że zostawiłam kabelek do kindla w pracy ech ;) No trudno - niemodnie i zupełnie nielajfstajlowo spędzam czas przed tv hyhy .. i dobrze mi z tym :)
Przygotowałam dla Was rozdanie noworoczne ..Chciałabym móc powiedzieć, że znalazłam pod choinką ale w tym roku nie miałam choinki he he :) wzniosłam swe lenistwo nad poziomy :D
W każdym razie zapraszam ...

Do zgarnięcia:

1. Mydło piankowe o przecudnym zapachu Winter Candy Apple Bath and Body Works  - z limitowanej edycji świątecznej
2. Żel antybakteryjny BBW To many cookies
3. Elegant Touch - naklejane paznokcie w kolorze Grey Daze
4. Yankee Candle Vanilla Satin
5. Yankee Candle Vanilla Chai

Kilka informacji - musisz być obserwatorem mojego bloga, odpowiedzieć na pytanie - jak zapamiętasz 2015 rok? i w dowolny sposób udostępnić informację o konkursie.
Każda dodatkowa akcja będzie punktowana oddzielnie.

REGULAMIN:
1. Organizatorem konkursu jestem ja - Esy, floresy, fantasmagorie
2. Aby wziąć udział w zabawie musisz mieć ukończone 18 lat lub mieć zgodę rodziców.
3. Rozdanie skierowane jest dla osób zamieszkałych na terenie Polski.
4. Zabawa trwa od  26 grudnia 2015  do 17 stycznia  2016 do godziny 24.00.
 5. Zwycięzca zostanie wyłoniony do 7 dni od zakończenia konkursu. - jego dane zostaną umieszczone pod TYM POSTEM !!!
6. Czekam 3 dni na e-mail z danymi do wysyłki.
 7.. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
8. Zgłaszając się do konkursu automatycznie akceptujecie regulamin.


Zgłoszenie według wzoru:

Obserwuję blog jako:
Odpowiedź na pytanie (Jak zapamiętasz 2015r) ...
Udostępniłam informację o konkursie - link ...

Dodatkowo:


Lubię na FB: TAK - nick lub imię i trzy pierwsze litery nazwiska / NIE
Lubię na Instagramie : TAK - nick / NIE
Baner: TAK - link do bloga/NIE
Blogroll: TAK- link do bloga /NIE

____________________________________________________________________________

Dziękuję Wszystkim bardzo serdecznie za udział w konkursie i Wasze odpowiedzi.
Miniony rok - minął :) a przed nami nowe wyzwania...Realizacji założonych celi oraz spełnienia marzeń wszystkim życzę.
Nagrodę otrzymuje:

czerwonazielona 


Gratuluję i czekam na dane adresowe :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger