12/21/2015

INSPIrujący planer na 2016

Wybór planera/kalendarza to jeden z trudniejszych zadań moim zdaniem...Nie uważacie? Przecież z założenia ma nam towarzyszyć całe długie 12 miesięcy.. No właśnie z założenia.. Nie wiem jak Wy ale ja mam ogromne trudności z regularnym planowaniem, organizowaniem i spisywanie swoich wolnych myśli. Nie wiem skąd i dlaczego to się u mnie wzięło.. Kiedyś (w czasach nieboszczki młodości) chętnie prowadziłam różnego rodzaju kalendarze, notesiki itp. Druga sprawa to to, że lubię, ba! uwielbiam tego typu gadżety i to w różnych gabarytach. Mój tegoroczny Happy planer pokazywałam tutaj - klik nie sprawdził się. Szczerze mówiąc przytłoczył mnie "obowiązek" codziennego rozliczania się ze swoich myśli, planów i celi. Zapisałam jedynie kilka kartek.
W tym roku na tegorocznym mikołajkowym spotkaniu blogerek wylosowałam INSPIrational Planner i żywię głęboką nadzieję, że będę go zapisywać regularnie.
Od razu mówię, że to planer tak zwany (przeze mnie) stacjonarny :) Czyli taki domowy, bowiem jego gabaryty nie należą do najmniejszych (do torebki mam już fuksjowy Moleskine - dajcie znać jak chcecie zobaczyć).
 Jestem szczerze zachwycona...
Popatrzcie czemu...


INSPIrational Planner zachwyca zarówno ogólnym wyglądem jak i detalami. Przepadam za czarno - miętowym designem.


Jest sporo miejsca na własne kreatywne myśli...i działania...






Każdy miesiąc poprzedza zbiór 10 nietuzinkowych pomysłów na jego spędzenie (łącznie 120 INSPIracji). Można je wykorzystać albo stworzyć swoje własne.


 Każdy miesiąc rozpoczyna się kalendarzem w formie rozkładówki. Inspirujące cytaty mogą być przesłaniem na dany czas.


 Każdy dzień ma przypisaną stronę - na niej jest zarówno miejsce na dzienny harmonogram a także na listę zadań



Co jeszcze znajduje się w INSPIrującym planerze?

  • Indywidualna, roczna mapa inspiracji - celów
  • Arkusz realizacji rocznej mapy inspiracji - celów
  • Skrócony kalendarz roczny
  • Notatnik


INSPIrational Planner to koszt 94 PLN czyli trochę ponad 7 PLN miesięcznie :)
Zachęcam do śledzenia INSPIrujacego Plannera na FB - klik
Podoba Wam się?
Macie już swoje planery? A może nie przykładacie do tego uwagi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger