12/20/2015

Boxy, pudełka czy zestawy?

Lubicie boxy? Wiem, że wśród Was są zarówno zagorzali fani, jak i przeciwnicy ..Do której grupy się zaliczacie? ..Lubicie kiedy dana zawartość jest znana, czy może wolicie niespodzianki?
Preferujecie boxy tylko z samymi kosmetykami czy może innymi umilaczami?
Niezależnie od odpowiedzi, dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwa boxy, które wpadły w moje ręce na mikołajkowym spotkaniu - klik

Box The Secret Soap Store - przepięknie pachnący zestaw kremu do twarzy, kremu do rąk i mydełka w kształcie choinki. Pudełko ślicznie, świątecznie przystrojone z kilkoma wesołymi akcentami (szyszka, laska cynamonu) oraz wstęgą, cieszy nie tylko oko i nos,  zadowoli każdego kto lubi kosmetyk TSSS.


Jest kilka wariantów gotowych zestawów ale także można samemu skomponować swój zestaw a Mikołaj zapakuje je w taki piękny box - zobaczcie sami do Fabryki Prezentów TSSS- klik 


Po uciechach cielesnych, czas na inne zmysły..

Candy Factory -  klik - swoją ofertę kieruje do łasów, którzy mają możliwość skosztowania niedostępnych powszechnie smakołyków takich jak Reese's, Hershey's i wiele innych - klik

Paczka łakoci którą otrzymujemy jest dopracowana pod każdym względem. Urocza wstęga z serduszkiem <3, cudny, niezwykle sympatyczny, świąteczny papier oraz spersonalizowana kartka z odręcznie napisanymi życzeniami. Szczerze - jestem w w zasadzie byłam wniebowzięta - czemu byłam, no cóż...łakocie szybko zniknęły i nie doczekały odpowiedniej oprawy zdjęciowej...także wybaczcie mi ...były takie pyszneeee....


Oreo  - mini ciasteczka z masłem orzechowym :) oryginalna czekolada z solą (mmmmm) Reese's czyli czekoladki z masłem orzechowym (ultra- mega  -hiper słodkie ale mniami!) i ciasteczka Candy'n Cookies <3

Omomomom <3

Podoba Wam się idea boxów, jakie jest Wasze zdanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger