12/27/2015

Ałun

Słyszałam o Ałunie ładnych parę lat temu. Bałam się jednak ryzykować. Od wielu lat używam wyłącznie antyperspirantu Nivea. Nie przepadam za tą marką, jednak nie miałam przekonania do alternatywnych sposobów...tym bardziej, że kilka razy się zawiodłam (między innymi na YR). 
Tak więc, możecie mi wierzyć, że naprawdę trudno mi było się przekonać do skoku w boku ...jednak, jak się okazuje, czasem warto jest zboczyć z dobrze znanej ścieżki.
Ten naturalny dezodorant otrzymałam na chełmskim, mikołajkowym spotkaniu od MAROKOSKLEP.COM - klik
Moje eksperymentowanie z Ałunem, było ...ostrożne...najpierw w dni wolne od pracy, potem dla asekuracji nosiłam w torbie tradycyjny deo..

Co to w ogóle jest?

Ałun to naturalny antyprespirant w kamieniu. Minerał ten ma właściwości ściągające i antyseptyczne. Nie zatyka porów skórnych, dzięki czemu umożliwia przezskórne usuwanie toksyn. Skutecznie zwalcza przykry zapach potu. Hamuje rozwój bakterii odpowiedzialnych za jego produkcję. Nie brudzi ubrań, jest bardzo wydajny, bezpieczny i hipoalergiczny. Zapewnia świeżość nawet do 24h godzin.


Sposób użycia:

Powierzchnię sztyftu należy zwilżyć wodą, a następnie posmarować umytą uprzednio skórę pod pachami. Utworzona w ten sposób cienka warstwa ałunu zapewnia długotrwałą ochronę przed powstawaniem nieprzyjemnego zapachu potu. Po użyciu sztyft należy opłukać i pozostawić do wyschnięcia



W kontakcie z wodą kamień staje się śliski i jakby skżący; z łatwością się aplikuje - podobnie jak kulka znanych deo..


Mogę śmiało powiedzieć, że obietnice producenta są w 100% zrealizowane.. Ałun zapewnia komfort przez długie godziny, nawet podczas wysiłku fizycznego - nic złego się nie dzieje. Nie odnotowałam żadnej, "potliwej" wpadki.  Z pewnością sposób użytkowania różni się od tradycyjnego ale jak dla mnie nie ma to żadnego znaczenia. Na początku przeszkadzał mi brak zapachu. Jednak świadomość bardziej naturalnej, mniej szkodliwej dla zdrowia drogi przeważa na plus.

Ałun można kupić tutaj - klik
Zachęcam do śledzenia marokosklep.com na FB - klik

Odważycie się na bardziej naturalne odświeżenie?
Macie doświadczenie z używaniem Ałunu? Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger