11/02/2015

Zakupy, zakupy - spełnienie wielu kosmetyczno - blogerskich pragnień

Całkiem niedawny, podwójny pobyt w stolicy zaowocował nowościami, mniej lub bardziej spodziewanymi...
Dzięki uprzejmości Moniki - klik udało się spełnić jedno z większych kosmetyczno - blogerskich pragnień a mianowicie odwiedzić jedny w Polsce salon Origins :) 
Po krótkiej acz intensywnej wymianie zdań z konsultantką wybrałam całonocną maseczkę Drink Up - Intensive oraz krem pod oczy Starting Over


Monika pomogła mi także w zakupach MACzka ...tym razem kupiłam puder w kamieniu, róż, dwa cienie plus kasetkę oraz oczywiście pomadkę :)
Paletę EN Taupe Zoeva już widzieliście..



Kolejne pragnienie spełnione - z wizytą w Kiko .. dwie pomadki, cień w sztyfice oraz koloryzujący balsam.


Potrzebowałam, och jak bardzo potrzebowałam bazy pod cienie ..Wybrałam Smashbox, ponieważ podoba mi się wygodny sposób aplikacji..
Tak bardzo jej potrzebowałam, że jeszcze nie używałam :D ale na pewno o niej opowiem..

 I jeszcze raz spełnione pragnienie - wizyta w Kiehl.s - bardzo polecam..przesympatyczne i kompetentne konsultantki...resztą silnej woli skusiłam się tylko na tonik..

Ps. To całe planowanie nie jest takie złe ;) 

Wpadło Wam coś w oko? Jak Wasze zakupy w ostatnim czasie - trzymacie się planu czy folgujecie sobie od czasu do czasu?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger