11/10/2015

Moje świece..

Zainteresowanie świecami utrzymuje się u mnie od jakiegoś czasu. Może nie jest to obsesja, w końcu nie biorę kredytu na to by ściągać z niewiadomo skąd unikatowe egzemplarze ;) Niemniej jest to niewątpliwie temat bliski mojemu sercu.
Chciałabym przedstawić skromną mini - kolekcję...

Rituals - niezwykle oryginalna kompozycja Sweet Orange & Cedar Wood - przepiękny, odprężąjący a zarazem energetyzujący zapach. Bardzo oryginalna. Doskonale się pali, nie dymi, rozpala się, pozostawia zapach długo po zgaszeniu.

Diptyque Rose -  unikam słowa ekskluzywna (śmieszy mnie i bawi a czasem złości jego nadużywanie).. perfumowane cudo.o zapachu róży (i jak nie cierpię perfum o tym zapachu, tak w tym wydaniu jest hmm znośna). Jeśli lubisz różane aromaty to musisz mieć ją koniecznie.. Pachnie nawet przez kartonik.




Goose Creek biją YC na głowę moim zdaniem. Przede wszystkim dlatego, że bardzo łatwo się rozpalają, nie tworzą żadnych tuneli, nie potrzebują dodatkowych akcesoriów.
O brzoskwiniowej Georgia Peach - pisałam tutaj klik  
Vanilla Cashmere czeka na swoją pełną prezentację ale mogę zdradzić rąbka tajemnicy, że jest to ulubiony zapach na jesienne wieczory. 




Partylite - Fige Fatale z serii Forbidden Fruits - interesująca figowa kompozycja w przepięknym opakowaniu. Czarny kolor akcentuje charakter tej zmysłowej świecy.


Kringle - Pumpkin Spice - uwielbiam!kocham!wielbię! - chciałabym pachnieć tym zapachem od stóp do głów. Mam dziwne wrażenie, że świece kringle są mocno niedocenione.. ciekawa jestem czemu.
Możliwe, że przez słoik - nie wiem czy Wam ale mi przypomina kształcem te znicze na cmentarz..
Jednak sama świeca nie nastręcza żadnych trudności w paleniu.


Mam tylko dwie świece Yankee Candle i nie przewiduję poszerzenia kolekcji. Wolę Gąski, czyli Goose Creek albo Kringle  - dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że zapachy YC są zbyt dosłowne, albo ubijają mocą albo są niewyczuwalne. Często różnią się od swoim woskowych wersji. Najgorsze jest to, że palą się nierównomiernie. Ja nie mam ochoty na doglądanie świec, dbaniu o ich ubieranie, przycinanie etc. Chcę żeby się paliło ot, co.
Lake Sunset - świeża, mocno letnia kompozycja, nieoczywista. Trochę owocowo, trochę drzewnie.
Black Plum Blossom - dojrzała śliwka w słońcu. Słodka pikanteria. 



Moja jedyna świeczka z Bath and Body Works Eucalyptus Mint - ubolewam, że jedyna. Wybór świec BBW zachwyca i oszałamia. Najlepiej kupować na promocji a jakoś mi nigdy po drodze.Trzyknotowa, pali się rewelacyjne, jest dość słaba. Po zakończeniu paleniu zapach znika, nie utrzymuje się w pomieszczeniu. Słyszałam jednak, że moc świec BBW jest różna, w zależności od kompozycji zapachowej.



Wesołe trio Sinnlig  z Ikei, pachnie głównie w słoiczkach. Truskawka pachnie prześlicznie! Podczas palenia zapachy niestety są niewyczuwalne.


Mam też świeczkę w puszce Cashmere& Silk Annie Mo's - rozpala się łatwo i bardzo intensywnie pachnie.. Zapach jest trudny do określenia. Mocno perfumowana, z przewagą kompozycji kwiatowych.

 I dwie, tzw. ekologiczne świece..
Pat&Rub - leśne zapachy. Niestety nie polubiłam się z tą świeczką. Dymi sie podczas palenia. Nie wiem dlaczego, knot regularnie przycinam. I tak dymi jak z pieca węglowego. 
The charm of green tea - ta świeca z kolei, bardzo trudno się rozpala, płomień jest malutki. Pachnie ładniej w słoiczku niż podczas palenia. 



Polskie Świece - Green Tea - świeca pachnie bardzo delikatnie podczas palenia, nie kopci (duży plus) ale na przykład nie mogę jej używać w łazience (małym pomieszczeniu), gdyż łzawią mi oczy. Nigdy wcześniej nie miałam tego typu problemu.



Oprócz wyżej wymienionych świec znajdują się w moim posiadaniu śwece tzw użytkowe (te z Biedronki, Brise, z suszonymi kwiatami lawendy oraz w łupinie kokosowej).

Jakie świece lubicie najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger