11/04/2015

Kolorowe kredki

Tak mi źle, tak mi źle...tak mi szarooo...każdy dzień ciągnie się jak maaakaroon ;) dubi, dubi..
Na pohybel! Kolorowe kredki, kredeczki...



Kolorują mi jesienne dni (od góry)
Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain - 020 -Lovesick Passionnee
Revlon Colorburst Matte Balm - 205 - Elusive
Bell Creamy & Shiny 01
 Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain- 010 - Darling Cherie
Bourjois Color Boost -FUCHSIA




W jaki sposób Wy kolorujecie jesienne dni?
Wpadła Wam jakaś kredka w oko? Dajcie znać w komentarzach..
Lubicie kredki do ust? Macie swoich faworytów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger