10/18/2015

Orient ze słowiańską nutą - argan w objęciach truskawki Nova Kosmetyki

Jak się ma Wasze ciało po letnich szaleństwach?
Moje ma się świetnie :) Nie zawsze tak bywało ..
Muszę przyznać, żę na dobre rozkochałam się w olejkach...Namiętnie testuję nowości... Mając możliwość wypróbowania kosmetyków polskiej firmy NOVA Kosmetyki skupiłam się właśnie na olejach o których będę Wam opowiadać, bo są tego warte. 
Tytułem wstępu należy wspomnieć o firmie - dynamicznie rozwiająca się polska firma, która odwołuje się do wartości ekologicznego stylu życia, sięga po to co najlepsze w naturze. Są to kosmetyki cruelty-free, czyli nie testowane na zwierzętach. 

Oleje wybitnie dobrze służą mojemu ciału, czego nie mogę powiedzieć o włosach..tutaj mam większe trudności z właściwem doborem.
Jednakże jeśli chodzi o pielęgnację cery i ciała to oleje są dla mnie wybawieniem i przyjemnością. 
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o faworycie ostatnich dni...

Odmładzający Olejek do Ciała GoArgan+ TRUSKAWKA - Nova Kosmetyki





Zamknięty w pięknej butelce z mrożonego szkła olejek to kompozycja składowa dwóch olejów - arganowego oraz z pestek truskawek. Olej arganowy znany jest z takich właściwości jak ujędrnianie, łagodzenie podrażnień w tym poparzeń słonecznych. Argan wpływa na uelastycznienie skóry, którą chroni przed działaniem niekorzystynych czynników zewnętrznych takich jak UV, wiatr czy temperatura.
Olej arganowy jest chyba jednym z najbardziej znanych powszechnie olejów.. w ogóle otworzył drogę na poznawanie innych olejów. Za to mu chwała!
(klik)
Olej z pestek truskawek przyjemnie napina skórę, wzmacniając barierę lipidową naskórka, zapobiega utracie wody.
Olejek truskawkowy jest też bogatym źródłem kwasu elagowego, który przeciwdziała starzeniu się skóry. W wyniku zastosowania olejku skóra jest odżywiona, miękka i miła w dotyku. Co ciekawe, również skóra trądzikowa zyskuje po użyciu tego bogatego w substancje przeciwzapalne i ściągające specyfiku. Zdecydowanie zmniejsza się ilość już istniejących wyprysków i nowe wykwity pojawiają się rzadziej.
(klik)


Udany duet arganu i oleju truskawowego stanowi bogactwo naturalnych składników uszczelniających ochronny, lipidowy płaszcz skóry, dzięki czemu odbudowuje jej strukturę. Olejek truskawkowy jest źródłem kwasu elagowego, który przeciwdziała starzeniu się skóry poprzez zapobieganie mutacjom DNA. Przy regularnym stosowaniu preparatu skóra zyskuje blask i odmłodzony wygląd.
Kosmetyk ma na celu:
  • wygładzenie 
  • nawilżenie
  • zmiękczenie 
  • odżywienie
  • działa przeciwzmarszczkowo
  • działa przeciwstarzeniowo



Wygląd buteleczki mnie osobiście zachwyca - orient ze słowiańską nutą <3
Olejek przepięknie się prezentuje i przyciąga spojrzenia. Oprócz wizualnej oprawy opakowanie olejku jest wygodne dzięki airless. Doskonale wiadać stopień zużycia kosmetyku.

 Aplikacja olejku jest bardzo wygodna, wygodnie się porcjuje, nic się nie rozlewa. Uwielbiam tą formę użytkowania właśnie olejków.

Skład - cudownie krótki i prosty.

Olejek ma lejącą, rzadką konsystencję, która dość szybko się wchłania i co ważne - nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Na skórze pozostaje bardzo miła, satynowo - ochronna powłoczka.
Jeśli chodzi o zapach to jest on bardzo przyjemny, naturalny. Miałam ogromną nadzieję, że będzie pachnieć truskawkowo i nie zawiodłam się! Pachnie! Nie jest to chemiczny, mocny czy intensywny zapach ale kompozycja zapachowa została dobrana tak by nie zagłuszyć naturalnej idei tego kosmetyku. 


Olejek fantastycznie nawilża skórę, obserwuję jej wyraźne wygładzenie i poprawę elastyczności. Skóra jest miękka i gładka w dotyku. Po urlopie i kąpielach słonecznych udaje mi się podtrzymać opaleniznę, przy jednoczesnym ujędrnieniu newralgicznych okolic, za co jestem szczególna wdzięczna. 
Mam zawsze trudność z jednoznacznym określeniem czy dany kosmetyk działa antystarzeniowo.. Zależy jakich kryteriów użyjemy ... w tym przypadku poprawa gęstości skóry i ujędrnianie jest na tak. 
Kosmetyk jest wydajny, dzięki airless łatwo jest go dozować.
Stosuję go zawsze na noc, najczęściej na wilgotną skórę, bo jest to mój ulubiony sposób aplikacji olejków.

Olejek jest odpowiedni dla wegetarian i weganów - nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Jest hipoalergiczny a zastosowany w produkcji olejek arganowy posiada certyfikat ekologiczny. 
100 ml Odmładzającego Olejeku do Ciała GoArgan+ TRUSKAWKA to cena 99 PLN - klik  


Stosujecie oleje w pielęgnacji? Jakie są Wasze ulubione?
Znacie kosmetyki Nova?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger