10/31/2015

Najnowsza Zoeva EN TAUPE - paletka cieni

Uwielbiam taupe - nieoczywisty, wielowymiarowy kolor o wielu odsłonach. Było tylko kwestią czasu, że najnowsza paletka Zoevy En taupe będzie moja.. 
Zapraszam Was na pierwszą odsłoną, na szybko ale co ważne BEZ ŻADNYCH FILTRÓW. Musicie wiedzieć, że zdjęcia w necie są mocno, mocno podrasowane..


En Taupe to paletka 10 raczej zimnych cieni.

Neutralne kolory będą pasować każdemu.


Old Master, Wrapped in Silk, Outlime to moi ulubieńcy :)


Pierwsze wrażenia bardzo subiektywne:

Stitch by Stitch - jest praktycznie niewidoczny
Spun Pearl - mocno rozbielona szarość
Handmade - brzoskwinia wpadająca w beż
Sheers & Voiles - szaro - zielony z drobinkami
Gallery - matowy brąz
Outline - nieco cieplejszy brąz z drobinkami
Hour by hour - beż
Wrapped in Silk  - ulubieniec! taupe w klasycznym wydaniu szaro - brązowy z drobinkami
Old Master - ciemny granato-fiolet ze złotymi drobinkami
Exqueilte -brąz łamany na fiolet



 Od prawej  Exqueilte, Old Master,Wrapped in Silk, Hour by hour,Outline

w słońcu:




Od prawej: Gallery, Sheers & Voiles, Spun Pearl,Stitch by Stitch


Nie mam doświadczenia z paletami Zoeva ale myślałam szczerze mówiąc, że cienie są mocniej napigmentowane. Podczas aplikacji Wrapped in Silk i Old Master obsypują się...
Hour by Hour kiepsko współpracuje z bazą Lumene (roluje się).

Tak na szybko - szybko..

Jak Wam się podoba paletka?
Spotkałam się już z opinią, że kolory są powtarzalne - cóż dla mnie nie :D Kolory akurat bardzo mi się podobają i jak widzicie nie zdołałam się oprzeć przed użyciem.
Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania..
Czy któryś z cieni przyciąga Wasze spojrzenie?
A może nie przepadacie za taupe? Śmiało, śmiało ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger