10/06/2015

Letnie hity

Hej.
Weekend spędziłam na jesiennej odsłonie Secrets of Beauty - było nierutynowo i fascynująco..Wkrótce szczegóły ;) 

Wracam jeszcze do urlopowego czasu ponieważ chciałabym przedstawić letnich sprzymierzeńców, dzięki którym kąpiele słoneczne okazały się być dla mnie wyjątkowo przyjemne i bezpieczne. Ku pamięci..na kolejne urlopowe chwile.

1. Synchroline Sunwards 50 + ...i pomyśleć, że zastanawiałam się nad tym czy go zabrać.. Uratował moją skórę dokładnie i w przenośni! Wygodny dozownik zawiera mleczko/emulsję o wysokim filtrze, rozprowadza się doskonale i wchłania się eksperosowo. Wykończyłam go w całości ! Numer 1 - prawdziwy letni bodyguard <3


2. Olejek do opalania Avene 30 + to kolejny kosmetyk do opalania, który zaskarbił sobie moją sympatię. Co prawda formuła mleczka bardziej mi odpowiada ale olejek lepiej się rozprowadzał, doskonale nawilżał skórę i cudnie pachniał. Na plus także opakowanie, ponieważ widoczne jest zużycie kosmetyku.



 3. Absolutny ukochaniec i hit 2015 roku - olejek pod prysznic EcoLab. Idealnie nawilżał skórę zmęczoną codzienną ekspozycją słoneczną. Delikatny, naturalny zapach daleki był od pachnącej chemii. Piękny skład. Nie widzę żadnych wad. O olejku opowiem wkrótce więcej tym bardziej, że już zakupiłam kolejną wersję zapachową.

 4. Masło kakaowe - nie wyobrażam sobie lata bez tego kosmetyku. Jest moim must have. Skóra dzięki niemu jest pięknie odżywiona, cudownie pachnie. Jedyną wadą jest dość charakterystyczna formuła, do której ja jednak jestem już przyzwyczajona. 
Masło kakaowe Duafe sprawdziło się wyśmienicie i także mam zamiar o nim powiedzieć kilka słów więcej. 



A jaki kosmetyk zasłużył na miano letnich ulubieńców Waszym zdaniem?
Znacie moich faworytów?
Jaka byla Wasza letnia pielęgnacja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger