10/20/2015

Kaminomoto

Pielęgnacja włosów to nie jest moja mocna strona...Już dawno odkryłam, że im mniej stosuję kosmetyków, tym lepiej się one prezentują. Od dłuższego czasu męczą mnie jednak dwie przypadłości - jest to jakże złośliwe łojotokowe zapalenie skóry głowy (ŁZS) oraz wypadanie włosów (nasilone po pełnej narkozie, którą miałam w listopadzie ubiegłego roku). 
Chciałabym opisać moje doświadczenie użytkowania Toniku do włosów Kaminomoto - który dostałam w ramach współpracy ze sklepem Ber de Ver - klik.




Kaminomoto ma za zadanie: 

Poprawić kondycję włosów poprzez wpływ na ich porost oraz eliminowanie łupieżu.



Przyczyną wypadania włosów jest całe mnóstwo (może to być stres, nieprawidłowe mikrokrążenie, stany zapalne skóry głowy czy też czynniki zewnętrzne).  W moim przypadku na pewno jest to wyżej wymienione kombo, które w ostatnim czasie dało mi nieźle popalić. 
Jednak tak naprawdę z MOJEGO punktu widzenia uporczywie nawracający łupież, swędzenie, podrażnienie skalpu jest sprawą pierwszoplanową i tutaj chciałabym się bardziej skupić. 
Dlaczego?
Otóż z własnego doświadczenia wiem, że Kaminomoto ma wpływ na poprawę kondycji bardzo wrażliwego skalpu, dotkniętego nawet łzs. 
Mam na to nawet dowody.. Jakie? Ano takie, że po kilkumiesięcznym używaniu toniku (raz dziennie na suche włosy) doświadczyłam piękne przygaszenie wszystkich problemów skóry głowy..zapomniałam co to łupież, co to swędzenie i krępujące ranki na głowie. Na fali zachwytów zrobiłam sobie ponad trzytygodniową przerwę w używaniu i pojechałam na urlop. Częste kąpiele w słonej wodzie morskiej, ekspozycja na słońce spowodowały prawdziwe pandemonium na mojej głowie. Wróciłam do domu z jedną wielką raną na głowie.. sięgnęłam po Kaminomoto i przeszło praktycznie po 4 dniach stosowania. 
Także śmiało mogę polecić tonik dla wrażliwej skróry głowy, dotkniętej dodatkowymi obciążeniami (łzs, łupież).
Tonik nie obciąża włosów! Stosowany zarówno na suche jak i na mokre włosy nie obciążą ich, nie przyczynia się do ich szybszego przetłuszczania a wręcz przeciwnie, przedłuża ich świeżość. Pachnie przyjemnie ziołowo, zapach nie utrzymuje się zbyt długo na włosach. 


Powiem szczerze - trudno jest mi ocenić działanie toniku w aspekcie szybszego porostu włosów. Owszem obserwuję pojawianie się baby hair ale nie jest to jakaś ilość, która pozowoliłaby mi na jednoznaczne określenie się czy to właśnie Kaminomoto ma wpływ na ich liczbę. 


Tonik ma moim zdaniem fatalne opakowanie. Raz, że jest szklane i podczas użytkowania (zwłaszcza gdy zdejmuje okulary) wielokrotnie drżałam, że go stłukę.. Dwa to dozownik ...a w zasadzie jego brak.. Ewidentnie brakuje tutaj opakowania w spray'u, które byłoby o wiele wygodniejsze...Oczywiście można temu zaradzić, przelewając kosmetyk do innej buteleczki. 



Kaminomoto to kompozycja japońskich ziół - pełen skład jest opisany tutaj - klik
Jest dostępny w cenie 89,00 PLN - klik 
UWAGA! NA hasło 77fantasmagorie77 otrzymacie rabat -15%


Reasumując z własnego doświadczenia polecam wszystkim tym, którzy mają nawracające problemy skóry głowy, wrażliwy skalp, bo działa, serio! Cena jest absolutnie adekwanta jeśli pomyślę o tym, ile nieskutecznych preparatów poszło do kosza na śmieci. Tonik jest niesamowicie wydajny, po codziennym, wielomiesięcznym stosowaniu mam go jeszcze ponad połowę tej dużej (200ml) butli. 


Z jakimi problemami skóry głowy się borykacie?
Stosujecie wcierki/toniki do włosów - jakiego rodzaju?
Znacie Kaminomoto?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger