10/27/2015

Autumn

Jesieni!! - kochana! Tak długo na Ciebie czekałam :)

Moja ukochana pora roku - bezwarunkowo - kocham jej wszystkie odsłony. I te najbardziej deszczowe. I bajecznie kolorowe.
Po prostu żyję...i się cieszę z małych rzeczy, o które zazwyczaj muszę walczyć w pozostałych porach roku..Na pewno wiecie o co mi chodzi ...

Jestem jesienną osobowością..Z lubością też powatarzam i odmieniam "jesień" w każdym ze znanych mi przypadku.. jesienne kolory, garderoba, dodatki, jesienna tajemnicza aura...Chomikuję i otaczam się czasoumilaczami, by wyssać z tej atmosfery jeszcze więcej i więcej..

Nic dziwnego, że mając do wyboru cały asortyment jesiennych nowości Goose Creek, mój wybór padł na wosk:

AUTUMN Goose Creek Candle



Przyznam się szczerze, że tym razem moją uwagę przyciągnął bardzo jesienny, ciepły obrazek, przenoszący nas w krainę jesiennych spacerów w najlepszym tego słowa znaczeniu

 a nie ..
nieco zdawkowy opis producenta...klik

Nostalgiczny, jesienny zapach pełen spadających liści, pomarańczy, jabłek i cynamonu.


Gąskowa jesień to dla mnie przede wszystkim nuty dyni (kto widział jesień bez dyni..no kto?), przyprawy
z cynamonem na czele oraz najsmaczniejsze o tej porze jabłka oraz pomarańcze. 
Podczas palenia wyczywam także charakterystyczne jesienne podszycie...wilgoć, mech, mokre liście - takie jesienne połączenie ;) 
Niemniej dynia w towarzystwie cynaomonu i jabłek jest tu dominantą w moim odczuciu. 



Wosk sojowy Goose Creek otrzymałam od wyłącznego dystrybutora tej marki, czyli
Pachnącej Wanny  

Czas palenia: 50 - 80 godzin

Jeśli chodzi o intensywność to zaliczyłabym Autumn do dość intensywnych zapachów. Przypomnę, że osobiście preferuję słabsze zapachy, dlatego paliłam zaledwie pół kostki, i to była idealna porcja dla mojego powonienia. 

Najwygodniejsze jak dla mnie opakowanie zawiera 6 porcji wosków i jest do kupienia tutaj - klik

Na koniec kilka jesiennych migawek ...


Popołudniowy widok z balkonu rozładowywuje wszystkie napięcia 



Wrzos jest wszędzie..Uwielbiam..nawet ten farbowany ma swój urok



 Soczyste krzaki cieszące oko



I moja dzisiejsza droga do pracy...mgły, strzygi i topielice...



Listopadzie! przybywaj ...uzbrojona w takie czasoumilacze jak AUTUMN Goose Creek Candle  - jestem gotowa ...


Lubicie jesień?
Znacie woski Goose Creek Candle? Macie swojego ulubieńca?
Co teraz palicie w kominkach?


*
Ps. Wszystkich polonistów i lingwistycznych freaków  przepraszam za nadużywanie słowa jesień w wyżej wymienionym poście..
Jesiennie przepraszam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger