9/30/2015

Owsiankowy food book

 Gdyby jeszcze pół roku temu ktoś powiedział mi, że zakocham się w owsiance popukałabym się w głowę ..never - ever... Nie dla mnie takie historie..na śniadanie zwykłam jadać kanapaki albo jajka na kilka sposobów.
Jednak z czasem męczarnia okazała się jedną z najprzyjemniejszych momentów dnia..
Nawet bawiłyśmy się z dziewczynami w zabawę na instagramie - #7owsianekw7dni...Dziewczyny pokazały mnóstwo różnorodnych propozycji...

Moja owsianka standardowo jest gotowana na mleku (czasem krowim, czasem kokosowym a czasem migdałowym),  dodaję do niej sezam, orzechy,migdały, owoce, ziarna dyni i słonecznika. Czasem rodzynki i wiórki kokosowe. Obowiązkowo także błonnik...

Obecnie mam w użyciu ten z Oleofarm.Fabryka Zdrowia.

Błonnik + żywe kultury bakterii to połączenie roślinnych składników: łusek babki jajowatej, mielonych nasion lnu, błonnika jabłkowego oraz inuliny i liofilizowanych, żywych kultur 4 szczepów bakterii: Lactobacillus acidophilus DDS®-1, Bifidobacterium lactis UABLA-12, Bifidobacterium longum UABL-14, i Bifidobacterium bifidum UABB-10. Preparat charakteryzuje się wysoką zawartością błonnika pokarmowego, a zawarte w nim mielone nasiona lnu wspomagają proces trawienia i przyczyniają się do prawidłowego funkcjonowania jelit.

 Składniki: klik
mielone łuski babki jajowatej (Plantago ovata), maltodekstryna, inulina, mielone nasiona lnu uzyskane w procesie odtłuszczania (Linum usitatissimum), błonnik jabłkowy (8%), żywe kultury bakterii (0,12%), w tym: Lactobacillus acidophilus DDS®-1, Bifidobacterium longum UABL-14, Bifidobacterium lactis UABLA-12, Bifidobacterium bifidum UABB-10.Błonnik + żywe kultury bakterii to połączenie roślinnych składników: łusek babki jajowatej, mielonych nasion lnu, błonnika jabłkowego oraz inuliny i liofilizowanych, żywych kultur 4 szczepów bakterii: Lactobacillus acidophilus DDS®-1, Bifidobacterium lactis UABLA-12, Bifidobacterium longum UABL-14, i Bifidobacterium bifidum UABB-10. Preparat charakteryzuje się wysoką zawartością błonnika pokarmowego, a zawarte w nim mielone nasiona lnu wspomagają proces trawienia i przyczyniają się do prawidłowego funkcjonowania jelit.

Do kupienia tutaj - klik 
__________________________________________________________________

Cóż powiedzieć...spełnia doskonale swoje zadanie. Mój żołądek jest wdzięczny i nie sprawia mi większych dolegliwości.
Błonnik dodaję jako posypkę do owsianek oraz innych posiłków..

Mały - owsiankowy - food book :) 


Morele + migdały

 Borówki+truskawki

 Maliny + rodzynki

 Orzechy + rodzynki

 Nektarynka + morela + rodzynki + migdały

 Banan + borówki + rodzynki

 Śliwki + jeżyny + migdały


Borówki + orzechy

Od kiedy regularnie jem owsiankę moje życie trawienne uległo znacznej poprawie (jeśli wiesz co chcę powiedzieć;)
Dodatkowo zaobserwowałam, że zmniejszyła mi się ochota na podjadanie między posiłkami.

Zachęciłam Was choć trochę?
Zjadacie owsianki? - love czy hate - relacja?
Jakie są Wasze ulubione mixy?
Ps. Przepraszam za jakość zdjęć ale z uwagi na fakt, iż wstaję o godzinie 5 rano ...sami wiecie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger