9/27/2015

Jesienna chciejlista

TAK
Ja też...
Uwielbiam podglądać Wasze kosmetyczne i nie tylko kosmetyczne marzenia. Te zamieszczane na początku, sezonu jesiennego są według mojej oceny wyjątkowo ciekawe. Wszak Pani Jesień to moja ukochana znajoma...
Zapraszam zatem do obejrzenia moich pragnień i westchnień.





Zdecydowanie najpilniejszą potrzebą jest zakup butów. Marzę o klasycznych, eleganckich sztybletach, koniecznie z zamkiem.. podoba mi się właśnie ten model Kazar ale nie wykluczam innych, gdy wpadną mi w oko. 
Próbowałam przypomnieć sobie kiedy ostatnio nosiłam zegarek na ręku.. Nie umiem. Bardzo dawno..zresztą chyba nigdy w "dorosłym życiu". Moją zegarkową przygodę zakończyłam na etapie dziewczęcych kolorowych tzw "cebul" (kto pamięta?).Od czasów liceum nic nie pojawiło się na moim ręku. Widocznie dojrzałam, bo okropnie zapragnęłam eleganckiego zegarka, koniecznie na skórzanym pasku
z niwielką tarczą, najlepiej prostokątną. Bardzo podoba mi się model Fossil Delaney ale wolałabym ciemniejszy kolor.
Mam ochotę na delikatne odświeżenie swojej biżuterii. Chcę małą, ciekawą złotą zawieszkę na bardzo delikatny łańcuszek ale nie taką jak mają wszyscy ;) Wiecie co mam na myśli hehe. Spodobał mi się ten model z YES i pójdę sobie przymierzyć z łańcuszkiem.
Nie ma jesieni bez nowej świecy (marzą mi się te z BBW zapewne z racji tego, że są mało dostępne), szminki (MAC i tu waham się albo Lustering, All Fired Up, Party Line albooo Ruby Woo - muszę "zmierzyć") oraz lakieru do paznokci (Essie Bordeaux - miałam kupić już w tamtym sezonie ale jakoś się odwlekło - ciekawi mnie tez oferta Melkior Proffesional).
Ogromnie ciekawi mnie marka Orgins, która stosunkowo niedawno zawitała do Polski i mam nadzieję,
że jakaś poczciwa dusza zaprowadzi mnie do salonu, kiedy będę w Warszawie (24.X). Od dawna marzy
mi się maseczka Drink Up ale jestem otwarta na inne propozycje. Krem pod oczy się też kończy.
Koniecznym zakupem jest baza pod cienie. Skłaniam się ku tej klasycznej z Urban Decay.

A o czym Wy myślicie?
Na co zwracać uwagę przy zakupie zegarka?
Wpadło Wam coś w oko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger