9/21/2015

Greckie suveniry - Kreta2015 cz. II

Uwielbiam oglądać posty, w których pokazujecie co przywozicie z bliższych lub dalszych wojażu..
Czas na moje greckie suweniry...


Kosmetycznie
Myślę, że w miarę się opanowałam ...początkowo chciałam zabrać pół apteki (regały z Korresem)..Ostatecznie jednak zdecydowałam się na:
- mydło do masażu (z algami i kofeiną) Korres
- żel pod prysznic (bergamotka) Korres
- mleczko do ciała Candy Mango Korres (pachnie przepięknie!)
- maseczkę avocado Korres
- maseczkę winogronową Korres
- maseczki Apivita
- oliwkowy scrub do ciała Mea Natura Farcom.



Trochę słodyczy i winko..


Bransoletka i magnesy na lodówkę ..


Na zdjęcia nie załapało się jeszcze kilka rzeczy w tym tymiankowy miodzio - mmm - pychota i ciasteczka czekoladowo - orzechowe (zostało tylko wspomnienie).
AA no i feta w lodówce i wędzone oliwki czekają na wieczór grecki z oglądaniem slajdów w zaciszu domowym.
Tegoroczny urlop zaliczam do bardzo udanych, po długiej, długiej przerwie.. Mam nadzieję, że naładowane baterie wystarczą mi na długi czas..
Wpadło Wam coś w oko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger