8/18/2015

Urodzinowy konkurs Esa - III

Witajcie.
17.08.2012 miał miejsce pierwszy wpis. Trzy lata później nadal tu jestem i mam się całkiem nieźle. Taka rocznica to oczywiście powód celebracji moich czytelników - którym dziękuję za obecność i wyrazy sympatii. Dużo mam przemyśleń na temat blogowania ale to innym razem. Dzisiaj pora świętować...
Przygotowałam dla Was trzeci już urodzinowy konkurs..



Do zgarnięcia jest:
1. Mgiełka Bath and Body Works - Cherry Blossom (kupiłam nową ale z różnych powodów ubytek sięga kwiatka - jak widać na zdjęciu :( )
2. Mascara Upside Down Sephora
3. Krem BB Lumene w kolorze medium
4. Miniaturka  truskawkowego żelu pod prysznic The body shop.





Jeśli masz ochotę na powyższy zestaw:
1. Musisz lubić mojego bloga
2. Udostępnić informację o konkursie w dowolny sposób
3. Polecić mi książkę na wakacje (od razu mówię że nie lubię romasów :D) ...


___________________________________________________ · KONKURS TRWA OD 18.08.2015 Do 20.09.2015
· Wygrywa jedna osoba
· Zwycięzca zostanie ogłoszony na moim blogu
· Zwycięzca konkursu zobowiązany jest dostarczyć swoje dane adresowe w ciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu
· Wysyłka nagród odbywa się  wyłącznie na terenie Polski w terminie do 7 dni roboczych.
Schemat zgłoszenia:
1. Lubię jako:
2. Udostępniam (link):
3. Jaka książkę mi polecasz i dlaczego?
dodatkowe punkty:
a) Na facebooku lubię jako:
b) Na instagramie lubię jako:
Zapraszam
3-letnie Esy :)


WYNIKI !!!
Dziękuję wszystkim bardzo serdecznie za udział w konkursie i propozycje lektur na nadchodzące cudnie długie wieczory. Nagroda jest jedna i trafia do


Katheriny :) 

Jeszcze raz dziękuję i bądźcie czujni...zbliżają się kolejne akcje ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger