8/20/2015

Orientalny mat - SKIN79

Idąc za ciosem pragnę Wam pokazać kolejną orientalną nowość, która gości u mnie w kosmetyczce :)

The Oriental, Plus Moist Sun BB Pact SKIN79 - trafił do mnie na Nierutynowym Nadmorskim Spotkaniu Blogerów - czyli Secrets of Beauty - którego organizatorem jest Michał z bloga Twoje Źródło Urody.
I uwaga! Właśnie trwa nabór na edycję jesienną....


Złote puzderko przyciąga wzrok od pierwszego wejrzenia. Opakowane jest wyposażone dodatkowo w tekturowy kartonik i welurowe etui, co sprawia, że prezentuje się bardzo elegancko.


Puzderko oprócz tego, że ślicznie wygląda jest bardzo praktycznie,dzięki ruchomej klapie wieczka /lusterka, które można ustawiać tak jak nam wygodnie.
Nie byłabym sobą, gdybym się nim nie bawiła ... :) 
..i łapała zajączki ;) 


Zaskoczyć kogoś kto nie miał do czynienia z azjatyckimi kosmetykami  może bardzo jasny kolor pudru. Mając poniekąd doświadczenie z azjatyckimi bebikami (od miesięcy używam Dr G) wiedziałam, że jest to pozorne. I nie zawiodłam się..




Puder IDEALNIE stapia się ze skórą 


 Skład dla zainteresowanych:


Dla przypomnienia - mam mieszaną cerę. W chwili obecnej nie odnotowuję większych problemów. Dobrze dobrana pielęgnacja, ustabilizowane hormony tarczycy robią swoje..wysuszenie odeszło w siną dal i nie tęsknię.



The Oriental, Plus Moist Sun BB Pact SKIN79


Moje wrażenia:
  • podoba mi się eleganckie puzderko a jeszcze bardziej ruchoma klapka :) 
  • puder idealnie stapia się z moją skórą (nawet naczynka)
  • jest bardzo dobrze matujący....Mam mieszaną cerę i w te upały miałam gwarancję matu
  • nie podkreśla suchych skórek 
  • ma bardzo delikatny, subtelny, pudrowy zapach
  • lubi wchodzić w zmarszczki 
Moim zdaniem jest bardzo kobiecy. Używałam go dwojako - Najpierw nieśmiało na "przypudrowanie noska" na wcześniej nałożony BB Dr G a potem już solo. W obu przypadkach wypada naturalnie, nie tworzy efektu maski.
Myślę sobie, że jest idealny do mieszanych i tłustych cer - gdy mat staje się pożądany ponad wszytko.





Zapraszam Was na facebookowy profil SKIN79 - klik - dużo tam się dzieje, często są organizowane akcje testowania i konkursy.

Macie dośwadczenie z marką SKIN79?
Lubicie kremy BB? Jaki jest Wasz letni faworyt w tym zakresie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger