8/30/2015

Moja wakacyjna kosmetyczka

 
Heeej :)
Za kilka dni wybieram się na długo oczekiwany urlop do Grecji. Szczerze mówiąc wyszłam z wprawy pakowania się na letni wypoczynek...Także jeśli macie jakieś wskazówki, to baaaardzo ich jestem ciekawa.
 
 
Pod prysznic zabieram dwa w jednym - czyli cudownie pachnący olejek pod prysznic Ecolab. W ramach tzw. wieczornego wyjścia zabieram perfumowane mini produkty (oba dostałam od Karo - dziękuję :)) będą robić za perfumy ;) - żel pod prysznic La vie est belle Lancome i balsam do ciała Dolce Gabbana  Light blue.
 
Pod prysznic:
 

Do twarzy: krem z filtrem i woda termalna Vichy.


 Deo, żel antybakteryjny i mini krem do rąk ;) wiadomka

 
Ochrona słoneczna: nie wiem czy nie za dużo ;D znając moja wrodzoną systematyczność jak będę używać jednego to będzie dobrze :D Chciałabym się trochę opalić ale nie spalić...no nie mogę się zdecydować...
Masło kakaowe to od lat mój faworyt do opalania a także po ...kocham za zapach <3
 
 
Kosmetyczka kolorowa
 
 

Brozner, cień do powiek (sztuk 1 :D), tusz do rzęs, kredka do brwi. No i naustne produkty..mój konik...Costa Chic Mac, mini błyszczyk Guerlain i dwie kredki Revlon ...może coś odłożę ale nie wiem co :D nie mogę się zdecydować.
Bronzer robi za puder a do tego składany, turystyczny pędzelek SH :)


Jeśli chodzi o lakiery to oczywiście Essie - Watermelon i Aruba Blue :)

 
Macie jakieś wskazówki - czego za dużo? a może co koniecznie powinnam dodać..
Szczotka do zębów, pasta, mydło, artykuły higieniczne i szczotka do włosów to oczywista oczywistość, że tak powiem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger