8/02/2015

Melkior Professional - Cienie

Melkior Professional - to marka która jest warta uwagi! Czytałam o niej na blogach i z ogromną przyjemnością przyjęłam możliwość osobistego poznania tych kosmetyków.
Pomysł dwóch przyjaciół: Erica, dążącego do perfekcji menadżera oraz Aleksandra - wielbiciela marketingu i designu, których połączyły wspólne marzenia, podobne ambicje i te same pasje.
 Melkior Professional to marka oferująca szeroką gamę kosmetyków kolorowych oraz akcesoriów do pielęgnacji paznokci.
Firma współpracuje z najlepszymi profesjonalistami. Kosmetyków marki Melkior Professional używają styliści, wizażyści i nail-designerzy na całym świecie! Wybitna wizażystka z Nowej Zelandii, Candia Trugly, uważa że Melkior ma najlepszą na świecie kredkę do powiek, a międzynarodowa instruktorka przedłużania i zdobienia paznokci, Dorina Cordes, twierdzi natomiast, że marka ma najlepsze lakiery do paznokci.
 
 
 
 
Dzisiaj focus na cienie do oczu :)
 
Powiem Wam jedno, wybrać dwa kolory to była męka ;) Kolorystyka zachwyca. Szczególnie fanki kolorowych makijażu mają pole do popisu.
 
 
Ostatecznie wybrałam:
 


Iris - satynowy fiolet z iskierkami, z niebieskimi podtonami...

 
Ethereal - matowy, ciepły brąz - kawa Inka z mlekiem :)


Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, dobrze kryjące. Można stosować zarówno na sucho, jak i na mokro, stopniując ich intensywność..

Moim zdaniem, nawet solo prezentują się wyśmienicie..


Z bazą Lumene...



Podoba mi się zarówno satynowe, jak i matowe wykończenie cieni oraz ich doskonała pigmentacja.
Wkłady, które otrzymałam mieszkają w mojej inglotowej paletce.. Bardzo podoba mi się możliwość freedom system - miksowania i dobierania kolorystyki do własnych upodobań.
Cena wkładu to 17,60 PLN




Jak Wam się podobają?
Inne kolory cieni znajdziecie tutaj - klik
Zachęcam też do śledzenia Melkior Professional na Fb - klik


Ps. Dziękuję WAM bardzo BAAARDZO i jeszcze Bardziej za wszystkie ciepłe słowa pod moim adresem w związku z poprzednim wpisem, dotyczącym udanej metamorfozy. Wielkie cmoki dla każdej z Was :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger