8/26/2015

GOSH Baby Lips

Przyznam Wam, że coraz chętniej eksperymentuję z pomadkami, próbuję różne odcienie, wykończenia. Wreszcie nowe dla mnie marki.
Z nieznanych mi powodów nigdy wcześniej nie miałam nic marki GOSH. Z ich asortymentem po raz pierwszy spotkałam się na Secrets of Beauty - klik. Podczas zajęć warsztatowych otrzymałyśmy cenne wskazówki wizażystek marki, które prezentowały nowości marki a wśród nich:
 
GOSH Velvet Touch Lipstick - Odżywcza pomadka do ust 001 Matt Baby Lips
 
 
 

Od producenta:

GOSH Velvet Touch Lipstick to  odżywcza pomadka do ust, której zadaniem jest nie tylko upiększanie ale i pielęgnacja.
Pomadki  Velvet Touch charakteryzują się głębią koloru, są dobrze napigmentowane, dzięki czemu już jedno pociągniecie zapewnia wyjątkowo piękny i trwały efekt.
Pomadka posiada jedwabistą konsystencję, dzięki czemu aplikuje się łatwo, gładko, równomiernie i jednolicie. Nadaje matowe wykończenie.
Dzięki zawartości witaminy E, olejków roślinnych oraz filtrów przeciwsłonecznych, chroni usta, odżywia i nawilża. Nie wysusza, nie podkreśla suchych skórek, nie powoduje dyskomfortu klejenia.


Proste, klasyczne opakowanie..

 Przyjemny, matowy "cielaczek" doskonały na co dzień do biura. W ramach eksperymentów kilka razy nałożyłam na nią błyszczyk ale wówczas traciła swój matowy urok.

 Voila ; )

Delikatnie podkreślone usta. Lubię tak :)  Główne zalety pomadki to fakt, że jest matowa, dość długo utrzymuje się na ustach, nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek.


Podczas warsztatów - Pani Wizażystka zaproponowała mi dość intensywną malinę (006 Raspberry). Miałam okazję przetestować i cóż mogę powiedzieć...na pewno się na nią skuszę :)




Znacie markę Gosh? Co polecacie z ich asortymentu?
Lubicie matowe wykończenia i takie dzienne, "nudziaki"?
Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger