7/12/2015

Zapach świeżości Goose Creek - bawełniane kwiaty na powietrzu

Niedziela...czas leniwie płynie, chcielibyśmy go zatrzymać, przedłużyć chwile zanim znowu wpadniemy w pęd codzienności. Przygotowałam dzisiaj propozycję aromaterapii domu czyli..
 
kolejna odsłona cyklu "Zapachniało" ..
 
Goose Creek - Cotton flower
 
 
 Od producenta - klik

NUTY GŁOWY:NUTY SERCA:BAZA:
bawełnakokosdrewno sandałowe
nuty świeżościbrzoskwinia 
 lilia 
 
Świeży aromat dopiero zerwanych kwiatów bawełny i lilii połączony ze słodyczą kokosa i brzoskwinii. Kompozycja zbudowana na bazie z drewna sandałowego.


Woski Goose Creek są wykonane z wosku sojowego, nasyconego dużą iloscią olejków zapachowych. Każdy wosk podzielony jest na 6 kawałków i zamknięty w wygodnym, ułatwiającym przechowywanie pojemniczku. Uwielbiam to rozwiązanie, ponieważ nic mnie tak nie wyprowadza z równowagi jak woski, które się kruszą, rozsypują, trzeba ich przechowywać
w woreczkach strunowych (nie lubię tego typu zabaw)

Cotton flower Goose Creek to świeżość w najczystszym wydaniu :) Ale nie taka typu proszek do prania IXI nieee ...to suszona na wietrze pościel, to powietrze po ulewnym deszczu, świeże kwiaty. Na sucho czuję także delikatny aromat kokoska ale bardzo, bardzo delikatny. W trakcie palenia już nie.
Mimo, iż producent nie wspomina o lawendzie ja ją czuję gdzieś w tle. Może to już moje fixum dyrdum ;)  ..



Zaleca się, aby z uwagi na mocne nasycenie olejkami spalać pół kostki. Ja paliłam całą i nie mogę narzekać na ból czy zawroty głowy. Zapach był dość mocny ale dla mnie wyjątkowo przyjazny.
Uwielbiam go palić w sobotę po sprzątaniu, wówczas cały dom pachnie przepięknie.




Woski Goose Creek można kupić u wyłącznego dystrybutora marki -
  Pachnącej Wannie. Koszt to 22 PLN


Lubicie takie świeże nuty?
Znacie woski Goose Creek - macie swoich ulubieńców?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger