7/01/2015

Mydlane odkrycie - Elko - z naturalną pasją

Hej :)

Chciałabym Wam opowiedzieć o moim naturalnym, mydlanym odkryciu.






Z mydełkami Elko po raz pierwszy zetknęłam się w sanatorium w Ciechocinku, gdzie jak wiecie spędziłam prawie miesiąc. Kupiłam sobie wówczas peelingujące mydło kawowe i o nim opowiem wkrótce, dzisiaj natomiast chciałabym opowiedzieć o innych, ziołowych skarbach :)
 
Wszystkie mydła są wytwarzane metodą na zimno a pozyskiwane są z czystych, ekologicznych upraw nie tracąc przy tym swoich właściwości i są źródłem cennych składników dla skóry.
 
To co wyróżnia mydełka Elko to z całą pewnością ich naturalny skład, pozbawiony konserwantów, sztucznych aromatów i niepotrzebnych barwników, wolny od składników pochodzenia zwierzęcego!
To oczywiste, że kolorowe mydła przyciągają oko, wzbudzając pozytywne emocje ..ale powiedzmy sobie szczerze - natura zawsze się obroni!.
Zobaczcie sami ..


Mydło pokrzywowe
Skład:

oliwa z oliwek, olej słonecznikowy, olej rzepakowy, olej palmowy, olej rycynowy, wodorotlenek sodowy, woda destylowana, suszone listki pokrzywy macerowane w  w/w olejach
Zastosowanie:
Mydło pokrzywowe ma właściwości przeciwzapalne i bakteriobójcze. Doskonałe dla cery mieszanej i do cery ze skłonnościami do wyprysków i trądziku. Poprawia stan skóry, nawilża ją.
Moja opinia:
Mydełko stosowałam do zadań specjalnych. Po powrocie z sanatorium, zmianie wody i nasileniem się stresów związanych z pracą zaatakowały mnie niechciane wypryski i pryszcze. Myjąc twarz mydłem pokrzywowym zaobserwowałam ich szybsze gojenie się przy jednoczesnym niewysuszaniu mojej wrażliwej skóry. Przyznam Wam, że to pierwsze od bardzo, bardzo dawna mydło, którym zdecydowałam się myć twarz. Ziołowy, charakterystyczny zapach nie był nieprzyjemny.


Mydło rumiankowe
Skład:
oliwa z oliwek,olej słonecznikowy,olej rzepakowy,olej palmowy,olej rycynowy,wodorotlenek sodowy,woda destylowana,suszony rumianek macerowany w w/w olejachZastosowanie:
dla cery normalnej i wrażliwej posiada działanie łagodzące podrażnienia skory,również do higieny intymnej
Moja opinia:
Moje relacje z rumiankiem są bardzo różne...Uwielbiam tą roślinę ale potrafi mnie uczulić. Nie zawsze. Nie mam pojęcia czemu tak się dzieje ale zapewne związane jest to z proporcjami, formułą danego kosmetyku. Mydełko Elko nie przyczyniło się do żadnego podrażnienia. Polubiłam go za delikatny, "łąkowy" zapach. Nawilżające działanie korzystnie wpłynęło na skórę. Używałam przede wszystkim do codziennej pielęgnacji ciała.


Mydło skrzypowe
Skład:
oliwa z oliwek,olej słonecznikowy,olej rzepakowy,olej palmowy,olej rycynowy,wodorotlenek sodowy,woda destylowana,skrzyp polny macerowany w/w olejach,suszony skrzyp polny
Zastosowanie:
nadaje się do każdej cery,zwłaszcza do suchej .Doskonały do mycia włosów. poprawia ich kondycję po dłuższym stosowaniu,działa antyseptycznie,miłe dla cery
Moja opinia:
Uwielbiam to mydło! To mój zdecydowany faworyt (zaraz po kawowym;) z tej gromadki. Myję nim twarz codziennie rano i wiecie co...zapomniałam co to są suche skórki na nosie! Nie miałam pojęcia, że mydło może nie wysuszać buzi. Zawsze w jakimś tam stopniu odczuwałam lekkie ściąganie. Tutaj nie .. Cera jest odświeżona, nawilżona i gotowa na przyjęcie dziennego kremu. Uwielbiam! Skrzyp rządzi! Włosów nim nie myłam - buzia jest zachłanna i chce go tylko dla siebie ;) Ziołowy, naturalny zapach wprowadza mnie w dzień dając namiastkę natury. Za każdym razem kiedy używam to mydełko wyobrażam sobie polną łąkę skąpaną w słońcu i kwiatach. Jest pięknie :)

O innych rodzajach mydeł możecie poczytacie tutaj - klik
Bardzo podoba mi się design opakowań w których znajdują się mydełka - nie ukrywam, że właśnie one zachęciły mnie do zapoznania się z marką, której należy się zdecydowanie bliżej przyznać bo na to zasługuje. Natura, pasja i radość tworzenia to coś co warto promować.
Półki z mydełkami Elko znajdziecie w pobliżu uzdrowisk, sklepów ze zdrową żywnością.
Mydełka przeznaczone są dla tych, dla których ważna jest naturalna pielęgnacja i zdrowy styl życia.

Lubicie naturalne mydełka?
Jakie składniki są dla Was zbawienne?
Macie swoich faworytów w tej kategorii?
A może ktoś spotkał się z mydełkami Elko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger