7/02/2015

Letnie plany

Widziałam na kilku blogach pozapisywane wakacyjne plany.Postanowiłam spisać także swoje cele, przemyślenia i plany na letnie miesiące. Kolejność nie jest chronologiczna :) Jest Esowa :D






1. Zrobić zdjęcia najfajniejszym muralom w mieście.
(Od dawna mam w głowie taki plan, że sfotografuję lubelskie murale ale jeszcze nigdy nie odważyłam się tego zrobić)
2. Kino letnie - w Lublinie odbywa się w kinoperla - klik. Repertuar całkiem, całkiem ...
(Wstyd się przyznać ale jeszcze nigdy nie oglądałam kina pod chmurką)
3. Iść na lody na plac zamkowy :) Najlepsze w całym Lublinie i na gofry !!
4. Pojechać nad zalew i zrobić sesję zdjęciową kosmetyków
 (nie wiem jak Wy ale ja się wstydzę fotografować kosme na zewnątrz - nie mam własnego ogrodu ani nawet kwiatków na balkonie nie mam w tym roku)
5. Urlop - Grecja/Kreta - wrzesień - c u d o w n i e ! ! ! 
6. Kupić wreszcie jakąś sukienkę i w niej chodzić.
7. Zwiedzić okolice mojego miasta (krótkie wycieczki jedniodniowe: Kazimierz Dolny, Nałęczów,Janowiec, Kozłówka w myśl zasady cudze chwalicie - swojego nie znacie)
8. Iść na chociaż jeden koncert plenerowy
9. Pójść do jedynej wegańskiej knajpki w Lublinie i nie wstydzić się coś zamówić (dzisiaj byłam pod ale się wstydziłam)
10. Bryknąć do Warszawy i spotkać się z.....
11. Jeść codziennie owsiankę rano.


Tak przedstawiają się moje plany. Może nie są za bardzo ambitne ale cóż..są moje.
Zachęcam Was do spisania własnych planów a potem ich rozliczenia. Zobaczmy czy w listach jest siła ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger