7/05/2015

Letnia ochrona

Uf jak gorąco ...

Muszę Wam się do czegoś przyznać.. Spośród wszystkich grzechów, nazwijmy sobie "urodowych" zapominanie o stosowaniu ochrony przeciwsłonecznej jest chyba najpoważniejszym, który praktykuję.
Fakt, że go sobie uświadamiam jest dobrym początkiem (tak myślę).

W każdym razie w tym roku mój letni zestaw przedstawia się następująco:



Do twarzy przeznaczony jest Capiral Soleil Vichy z filtrem 30 - to bodaj pierwszy krem do twarzy, który solennie stosuję na co dzień. I raczej nie zapominam. Jest doskonały, świetnie nadaje się pod makijaż, szybko się wchłania i nie zapycha porów.
Planuję w tym roku urlop w Grecji ale dopiero we wrześniu. Jednak wiem, że nawet po sezonie przyda się mocna ochrona, gdyż jako farbowana blondynka mam tendencje do świnkowej (pseudo) opalenizny. Czyli zamiast się opalać - spalam się, w różowo - czerwonym tego znaczeniu. Synchroline Sunwards 50+ spray do ciała to absolutna nowość, którą wygrałam w konkursie u GoNa - klik . Przyda się do zadań specjalnych.
Olejek Avene 30+ to już drugi egzemplarz - pierwszy zostawiłam kiedyś na plaży i bardzo żałowałam, bo podoba mi się idea olejku ochronnego. Nie dość, że ochrania to pięknie nawilża skórę.
Nie pokładam większych nadziei w spreju AA  Sun 20  (dostałam do na spotkaniu blogerek) ale chętnie spróbuję tego wynalazku. Zobaczymy.

Taki jest plan.
Daleka jestem od demonizowania słońca. Konieczne jest jednak przestrzeganie zasad kąpieli słonecznych tak, aby przyjemne, beztroskie chwile nie zmieniły się potem w nieszczęście.
Kąpiele słoneczne z głową (nakrytą) to nasz obowiązek.


A jak przedstawia się Wasz plan na ochronę przeciwsłoneczną?
Może stosujecie któryś z wymienionych przeze mnie kosmetyków a może macie jakiś godny polecenia?
Czy u Was też żar się leje z nieba?
Znacie ABC opalania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger