7/06/2015

Lawendowy krążek z Krainy Mydła

Ci, którzy śledzą mój blog wiedzą doskonale, że najbardziej ulubioną przeze mnie czynnością są długie kąpiele. W sezonie letnim obniżam jedynie temeperaturę wody. Sam rytuał pozostaje niezmienny:) Oczywiście jest on związany z czasoumilaczami, dziś opowiem o:

Kwiecistym Krążku - Zmysłowe Odprężenie otrzymałam od Krainy mydła 



Od producenta: klik
Krążki musujące do kąpieli tworzą musującą, rewitalizującą kąpiel, w połączeniu z aromaterapeutycznymi efektami olejków eterycznych. Zawartość olejku chroni skórę przed wysuszeniem i pozostawia przyjemne uczucie gładkości skóry po kąpieli.
Kwiecisty Krążek - Zmysłowe odprężenie to zapach Lawendy i Majeranku. Ma działanie uspakajające, przeciwbólowe i przeciwzapalne, ułatwia zasypianie i łagodzi napięcie nerwowe.


Moja ocena:
Już na pierwszy rzut oka zaskakuje wielkość krążka. 180 g żywej wagi (chciałoby się powiedzieć) przyczynia się do tego, że wystarczy na dwie porządne kąpiele. 
Podoba mi się także, że nie skąpiono na suszonej lawendzie, dzięki czemu podczas kąpieli jesteśmy otoczeni suszonymi kwiatami tej rośliny, którą bardzo lubię - zwłaszcza w kosmetykach tzw. pielęgnacji nocnej. Nie wyczuwam natomiast woni majeranku - może to i lepiej ;)
W kontakcie z wodę krążek musuje i barwi wodę na śliczny niebieski odcień. Wspomniane kwiaty sprawiają, że fundujemy sobie przyjemne domowe spa.
Po kąpieli skóra jest nawilżona a my zrelaksowani. Z całą pewnością kąpiel z lawendowym krążkiem ułatwia zasypianie.
Zaskakuje też cena - 7,90 PLN spawia, że mam ochotę poznać inne umilacze z tej kategorii - klik 



Lubicie lawendowe kosmetyki?
Ciekawa jestem czy w upalne dni rezygnujecie z kąpieli czy tak jak ja nie wyobrażacie sobie bez nich życia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger