7/19/2015

Drapiący kokos

Gdyby ktoś zapytał mnie bez jakiego zapachu nie wyobrażam sobie lata - odpowiedziałabym bez wahania - bez kokosa! Uwielbiam ten słodki, wibrujący nozdrza zapach, przywołujący automatyczne skojarzenia z rajem, rafami koralowymi, drinkami z parasolką. Wakacje - paradiso - facet z reklamy bounty...bounty też zresztą ;) omoomom.
O raju mogę chwilowo zapomnieć więc chętnie sięgam po kosmetyki.  
Peelingujące mydło  z wiórkami kokosowymi i mielonymi łupinami orzecha kokosowego The Secret Store Shop wpadło w moje ręce na spotkaniu blogerek w Chełmie. I dzisiaj jest jego chwila.
 


 Od producenta *
(Znajdziecie tam również skład mydła)

Zmielone łupiny orzecha kokosowego oraz wiórki kokosowe delikatnie masują ciało, wspomagając usuwanie martwego naskórka. Po umyciu skóra jest nawilżona, miękka i gładka. Subtelny, słodki i radosny zapach przywraca energię i witalność.
Dzięki olejowi kokosowemu mydło pełni rolę: odżywczą, nawilżającą, ujędrniającą, wygładzającą, zmiękczającą, spowalniającą oznaki starzenia się skóry a także wspomaga walkę z cellulitem.



Moja opinia
 
Zadziwiło mnie jak mocno drapiące i ostre są te zatopione w mydle drobinki łupiny orzecha kokosowego.
Nie próbowałam myć mydłem twarzy ale jeśli ktoś ma taki cel powinien uważać. Są dość ostre.
Mydło dobrze się pieni, przyjemnie pachnie. W kontakcie z wodą lekko barwi ją na mleczny kolor, co kojarzy się z mleczkiem kokosowym <3.
Jeśli chodzi o walory pielęgnacyjne, to skóra po umyciu jest ...czysta (hehe - nie mogłam się oprzeć), delikatnie nawilżona ale nie na tyle, by zrezygnować z balsamu.
Nie wiem do końca co sądzić o tych drobinkach...Ryzykuję opinię, że są raczej drapiące niż peelingujące.
Aha - zapomniałabym...Chciałam jeszcze dodać, że okrągły kształt mydełka jest bardzo wygodny, nie wyślizguje się z ręki i jest akurat;)
100 g mydła to koszt ok. 29 PLN
Znacie mydła TSSS? Macie ulubieńców?
Lubicie kokosowe kosmetyki? Jeśli tak to który najbardziej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger