7/20/2015

Clarins Ombre Matte - 03 taupe

Clarins Ladylike Ombre Matte podarowała mi jakiś czas temu Sonia 
Przyznam szczerze, że nie mam większego doświadczenia w posługiwaniu się cieniami o takiej formule. 
 Nigdy też nawet nie patrzyłam w stronę kolorówki Clarins..
Soniutek podarował  mi piękny, uniwersalny odcień 03 taupe.
Cień jest zamknięty w ślicznym słoiczku (7g) ze złotą nakrętką. Jest bardzo lekki i wygodny w użytkowaniu. Cieszy oko ;) 


Ciekawa jest konsystencja cienia - nie jest to ani mus ani pianka, nie przypomina też kremu. Formuła cieni jest  pudrowa, dość sucha. Cienie dobrze się aplikuje, można stopniować ich intensywność  poprzez kolejne warstwy. Ładnie napigmentowany :) 


Tak się prezentuje w pełnym słońcu - z bazą Lumene i solo :) Solo podoba mi się bardziej ale niestety cień u mnie na powiece nie sprawuje się najlepiej - potrafi się ścierać i wałkować w załamaniu powieku.
Z bazą Lumene ma się dużo, dużo lepiej.

Podoba mi się ten elegancki, matowy kolor. Choć lubię w jasne słoneczne dni migotać to przychodzi czas, żę potrzebuję matu.
Cieszę się, że miałam możliwość spróbować Clarins Ombre Matte.


Jakie Wy preferujecie wykończenia - migotki czy maty a może radosny misz - masz ;)
Znacie kolorową stronę Clarins?
Podoba Wam się ten taupik ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger