6/28/2015

Odyseja kąpielowa - wyniki!

Hej
Jak się macie?
Bo ja świetnie :)
W sobotę odwiedziłam Kazimierz Dolny i naprawdę potwierdza się stare porzekadło że cudze chwalicie - swojego nie znacie ;)
 
 
Najprzyjemniejsza część - wyniki konkursu! Odyseja kąpielowa. Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział - ja bawiłam się świetnie.. Wiem, że zasady były dość wymagające - tym bardziej doceniam aktywnych czytelników :*
 
Nagroda wędruje do:
 
Daisy K.
 
 
 


Proszę Cię o kontakt wraz z danymi adresowymi - esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com


Pamiętajcie o konkursie z Enklare - klik
Na Facebooku natomiast są lakiery do zgarnięcia - klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger