6/10/2015

Kąpielowy kwiatek - Odyseja kąpielowa cz. 12 i ostatnia - KONKURS

Odyseja kąpielowa cz.12

Chabrową kulę do kąpieli o zapachu lawendowym otrzymałam na spotkaniu blogerek w Chełmie.


Skład: po rosyjsku jak ktoś ma ochotę ;)





Moje odczucia..
Na plus mogę powiedzieć to, że kula (a w zasadzie kwiatuszek) barwi wodę na ładny lawendowy kolor. Niestety zupełnie nie pachnie :( rozczarowanie ogromne, bowiem szczególnie ukochałam sobie zapach lawendy. 
Podczas kontaktu z wodą kulka ekspresowo się rozpuszcza. Po kąpieli ciało wymagało dodatkowego nawilżenia. Niemniej skóra nie została wysuszona.
Kulkę otrzymałam od sklepu Rose shop specjalizującego się przede wszystkim w bułgarskich kosmetykach z naturalnym olejkiem różanym.. Więc jeśli lubicie róże to zapraszam koniecznie
do odwiedzenia - klik



Niniejszym wpisem zakończony został konkursowy cykl pod hasłem " Odyseja kąpielowa".
Z uwagi na fakt, że nastąpiło małe zamieszanie jeszcze raz przypominam zasady gry o:


Musisz lubić mój blog..odszukać i zostawić komentarz pod wszystkimi 12 wpisami..Czas do 20 czerwca. Losowanie odbędzie się maksymalnie tydzień później - wysyłkę wyślę na swój koszt na terenie Polski.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger