6/13/2015

Duet Catrice

Witajcie :)
Od ładnych kilku tygodni niezmiennie towarzyszy mi duet Catrice, który trafił do mnie na spotkaniu blogerek w Chełmie. Zdecydowanie polubiliśmy się choć nie jest wolny od wad - ja tym bardziej ;) 


Mowa o:
1. Absolute Eye Colour 560 - I Like To Mauve It
2. Eye Brow - 030 - Brow-n-eyed Peas


 
Absolute Eye Colour 560 - I Like To Mauve It   - należy do mojej ulubionej kategorii cieni - nieoczywistych. W zależności od światła, ilości aplikacji potrafi przybrać kolory od brązu po fiolet. Posiada opalizujące drobinki, które jednak dalekie są od cyrkowego wizerunku ;)
Dostępność  szafy Catrice - klik


Preferuję "nosić" cień bez bazy - obecnie używam bazy Lumene, która w tym przypadku średnio współpracuje. Owszem podbija kolor ale też owe wspomniane drobinki - a ja wolę nie podkreślać tego efektu. Niech migocze - ale w tle ;)
Kolor doskonale nadaje się do makijażu dziennego. Ja aplikuję go solo - mam wrażenie, że rozświetla spojrzenie :) Nie spotkałam się z trudnościami podczas aplikacji - cień nie obsypuje się i nie zbiera w załamaniu powieku. Bez bazy wytrzymuje bez poprawek około 9 godzin. 

Eye Brow - 030 - Brow-n-eyed Peas 
Moja kredka z Sephory dokonuje żywota więc ucieszyłam się kiedy w moje ręce wpadła ta kredka. Nie mam w tej kategorii ulubieńców, więc chętnie testuję nowinki.
Kredka do brwi Catrice jest dostępna w takiej formie jak lubię - odpowiednio długa i zakończona szczoteczką :) Dziwna sprawa z tą szczoteczką u mnie - lubię gdy jest ale i tak jej nie używam hyhy - też tak macie?




Średni, raczej ciepły odcień brązu łatwo się aplikuje choć kredka jest jak dla mnie odrobinę za twarda. Nie mam wprawnej ręki więc muszę poświęcić więcej czasu na późniejsze jej rozcieranie, tak by nie były widoczne narysowane kreski ;)
Dostępność - szafy Catrice - klik


Szczerze Wam powiem, że dotychczas nie rozglądałam się za Catrice ale teraz widzę, że firma ma całkiem niezłe kosmetyki za przystępną cenę.



Znacie ofertę Catrice - co polecacie w szczególności?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger