5/06/2015

Ulubieńcy kwietnia

Tadam ...

Przed Nami ulubieńcy kwietnia. Czas spędzony w sanatorium był dość trudny dla cery a w zasadzie skóry. Szczególną atencją darzyłam w poprzednim miesiącu tą właśnie gromadkę...


Krem do twarzy La Roche - Posay Hydreane Riche  - kupiłam na dermokonsultacjach. Okazał się absolutnie doskonały. Zapobiegał wysuszeniu (kąpiele solankowe, okłady borowinowe, zmiana wody były solidnym egzaminem dla kremu). Kiedy stało się cieplej jest odrobinę za ciężki. Niemniej warty dłuższej uwagi. Wkrótce napiszę o nim więcej.

 Rituals Rice Scrub Organic Rice Milk & Cherry Blossom - kolejna Ritualsowa perełka w moich łapkach. Tym razem jest to prezent od Karo  
Przecudny wodno - świeży zapach, krystaliczna czystość z miejsca podbiła moje serce. Ma ciekawą konsystencję i dość silną siłę zdzierającą mimo pozornej delikatności :) 



Krem do rąk Evree Max Repair - to, że tak powiem "zdziwka" roku. Polecała Leśne Runo  i obdarowywała swoje koleżanki - więc stwierdziłam, że musi być naprawdę dobry. Poza tym nie wzięłam do sanatorium żadnego kremu do rąk.. przypadkowo wielkie odkrycie. Jeden z lepszych kremów do rąk jakie miałam w życiu. Treściwy, szybko się wchłania. Tani. Dostępny. Fajny :)


Sylveco - odżywcza pomadka peelingująca - ma bardzo przyzwoite właściwości peelingujące plus odżywcze. Jestem z niej bardzo zadowolona. Prezent od Magdy Dzięki niej nie mam absolutnie żadnych problemów z ustami :) Odpowiada mi także jej dość dziwny, ziołowy aromat.


I kolejny zupełnie przypadkowy gagatek. Ziaja - płyn micelarny do skóry wrażliwej Ulga - również kupiłam w sanatorium, bo skończyły mi sie miniaturki LRP które wzięłam za sobą. Kolejne zdziwienie na plus. Przyzwoicie oczyszcza, nie podrażnia, zmywa lekki makijaż oka. Nie radził sobie w zasadzie tylko z eyelinerem. Nie szczypie, nie pieczw. Tanioszka. Nawet wydajny. W razie gdy będę chciała zrobić sobie przerwę od Biodermy, lub na wyjeździe na pewno jeszcze się spotkamy.


Znacie moich ulubieńców? Coś szczególnie wpadło Wam w oko?
Co Was zachwyciło w kwietniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger