5/10/2015

Kneipp - po ten kwiat czerwony

Odyseja kąpielowa cz. 11



Dzisiaj propnuję Wam kąpiel z kryształkami Kneipp 



Od producenta: klik
Z naturalnym olejkiem z czerwonego maku i konopi zapewnia zdrowe i piękne chwile podczas kąpieli. Subtelny nastrojowy zapach odpręża ciało i umysł po całodziennym stresie. Kryształki soli są otrzymywane poprzez naturalne odparowywanie termalnej solanki na dużych patelniach.Unikalne kryształki w sposób naturalny wchłaniają cenne olejki które są wpuszczane do podgrzewanej wanny, poprzez odparowanie. Kryształki są wolne od substancji chemicznych i zanieczyszczeń środowiskowych. Kneipp termalna sól kąpielowa jest naturalnym źródłem wielu minerałów i mikroelementów. Nie zawiera barwników i środków konserwujących.Testowana dermatologicznie, posiada naturalne ph i tylko naturalne składniki. Tylko do użytku zewnętrznego. Najlepsze efekty daje 15-20 minutowa kąpiel w temp.36-38*.
Skład:
Sodium Chloride, Cannabis Sativa Seed Oil, Papaver Orientale (Poppy) Seed Oil, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Limonene, Geraniol, Parfum (Fragrance), Polysorbate 20, CI 16255, CI 42090


Kryształki rozpuszczone w wodzie szybko się rozpuszczają dając niewielką pianę. Kąpieli towarzyszy zapach.. no właśnie zastanawiam się jak go opisać. Jest taki ciepło - kwiatowy. Kojący i nienachalny.
Stanowi tło do pełnej relaksacji domowego spa.
Po kąpieli skóra jest ładnie odżywiona, nie potrzebowałam się balsamować :) co uważam za duży plus.
Po pobycie w sanatorium zaczęłam doceniać właściwości soli do kąpieli, której wcześniej unikałam ale to myśl na następny post..
Cena: 60 g/4,95 PLN (starczy ponoć na trzy kąpiele ale ja użyłam na raz )


Tymczasem...

Nasuwa mi się jedno pytanie....

Czy czerwony mak pachnie?



Miałyście przyjemność kąpać się z Kneipp? A może znacie te kryształki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger