5/16/2015

Hej Lucy! chodź na oko ;)

Poznajmy się :)

Lucy Minerals to dla mnie nowość.
Ba! Po raz pierwszy świadomie sięgnęłam po kosmetyki mineralne.
Zaczęłam od cieni ...szukam swojego koloru...szukam czegoś nieagresywnego, bezpiecznego i przyjaznego dla oczu.

O historii Lucy - można przeczytać tutaj - klik

Warto podkreślić, że:
- są to kosmetyki naturalne, wolne od parabenów, olejów mineralnych, ropy naftowej i tlenochlorku bizmutu, 

- nie są testowane na zwierzętach,
- formuła przeznaczona jest dla cery wrażliwej oraz trądzikowej.



Firma oferuje 4 podkategorie cieni:

a) matte - cienie matowe
b) cool shimmer - chłodne cienie mieniące
c) neutral shimmer - neutralne cienie mieniące
d) warm shimmer - ciepłe cienie mieniące



Gromadka, którą testuję składa się z jednego cienia z każdej podkategorii.
I tak Hot Chocolate oraz Vanilla to oczywiście - cienie matowe. Pink Diamond - chłodny cień mieniący, Mocca Shimmer - ciepłym a Pale Peach jest neutralnym cieniem mieniącym.


Moim pierwszym przemyśleniem na ich temat było to jak bardzo różnią się kolory w zależności od światła. Na słońcu shimmer jest bardzo widoczny, natomiast w cieni gra dalsze skrzypce.
Bardzo na plus zaskoczyła mnie trwałość cieni. Szczerze mówiąc, zawsze cienie mineralne kojarzyły mi się z ulotnym pyłkiem, z tym że zanim je założymy - znikają. Na pewno nie w tym przypadku.
Kolejny plus to bardzo porządne napigmentowanie. Nawet na sucho cienie są wyraźne.
Wielowymiarowość odcieni i różne wykończenia to kolejne zalety.
Przyznam Wam, że unikam ostatnio bazy pod cienie. Niefortunne (głupie!) zakupy w Rosku sprawiły, że zafundowałam sobie podrażnienie oczu. Cera także nie jest w dobrej kondycji. To był punkt wyjścia od wprowadzania pewnych zmian.
Cienie solo - utrzymywały się bez żadnych poprawek ok. 8 godzin, co uważam za bardzo dobry wynik. Shimmer wbrew pozorom nie nadawał cyrkowego wyglądu, tylko ładnie rozświetlał powiekę.
Z tego powodu polubiłam zarówno matowe jak i te błyszczące wykończenie. W pierwszej kategorii moim ulubieńcem stała się ciepła Vanilla, którą trudno uchwycić na zdjęciach. Noszę ją praktycznie codziennie oraz Pale Peach. Najmniej przypadła mi do gustu Mocca Shimmer - bo wpada w rude tony, w których wyglądam niekorzystnie.



Mam ochotę na dalsze eksperymenty...
A jakie jest Wasze doświadczenie z minerałami? A możecie znacie Lucy?





Możecie obejrzeć pełną ofertę Lucy Minerals tutaj - klik
a na Fb - właśnie trwa konkurs - klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger