5/27/2015

Dr Organic - z miodem ale bez lania ..


Odżywka do Skórek i Paznokci Miód Manuka trafiła do mnie dawno, dawno ...i jeszcze dawniej.
Miałam ponad pół roku na jej przetestowanie ale chciałam wydać prawdziwą opinię.. a odżywka była bardzo wydajna :)

 Od producenta - klik
Serum do pielęgnacji dłoni, przynoszące ulgę wysuszonym skórkom wokół paznokci. W jego skład wchodzą: organiczny miód manuka, oliwa z oliwek, olejek jojoba, masło kakaowe, masło shea, olej z pestek słonecznika, olejek z drzewa herbacianego i witamina E. Intensywna terapia dla wysuszonych, podrażnionych skórek, oraz dla całych paznokci. Odżywia, regeneruje i zmiękcza skórę wokół paznokcia. Zapobiega wysuszaniu, wspomaga wzrost i siłę paznokci, dodaje im zdrowego połysku, a jednocześnie zapobiega ich rozdwajaniu się i łamliwości.


 15 ml odżywki zamknięte jest w tubce wykonanej z miękkiego, wygodnego platiku.

Skład: - klik

Ricinus Communis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Olea Europaea (Olive) Oil Unsaponifiables, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Aroma , Myristyl Myristate, Isocetyl Palmitate, Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii Butter, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Leptospermum Scoparium Oil, Tocopherol/Helianthus Annuus Seed Oil, Melaleuca Alternifolia Oil, Limonene


Powiem od razu, że moje skórki i paznokcie były w naprawdę złej kondycji. Paznokcie - kruche, łamliwe, mocno prążowane (problemy z tarczycą :/) bardzo słabe. Skórki poranione, pokiereszowane (także mechanicznie). No wstyd po prostu. To moja ewidentnie słaba strona..
Od jakiegoś czasu wypowiedziałam wojnę z tym problemem i podjęłam pewne działania. 
Jak spisała się omawiana odżywka? Bez rewelacji..Jej działanie oceniam jako poprawne ale na pewno nie rewelacyjne. 
Na plus należy zauważyć, że odżywka przyczyniła się do szybszej regeneracji skórek, poprawy ich kondycji.
Jest bardzo wydajna, łatwa w użyciu. I jak wszystkie kosmetyki Dr Organic jest odpowiednia dla wegetarian i wegan.
Nie zauważyłam natomiast poprawy w zakresie samej płytki paznokciowej, która nadal jest bardzo krucha, bez połysku. Nie zaobserwowałam także szybszego wzrostu paznokci.
Omawiając tą odżywkę należy wspomnieć także o charakterystycznym zapachu, jaki towarzyszy jej aplikacji. Słodki, mocny aromat miodu manuka - mnie osobiście nie przeszkadzał ale na przykład moją Mamę zaczynała boleć głowa.. także jeśli ktoś nie lubi mocnych, słodkich zapachów - nie będzie zadowolony.

Walka o lepsze paznokcie trwa dalej..
Mam jeszcze w zanadrzu odżywkę od Craft'n'Beaty, P2 oraz olejek jojoba ...zobaczymy co będzie dalej - będę meldować oczywista!


Znacie tą serię Dr Organic? (ja jestem zakochana w serii kokosowej - absolutnie :)
Jakie są Wasze ulubione odżywki do skórek i paznokci?

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger