5/03/2015

Bellini... Bellini... Bellini....

Witajcie w Maju :) 

Jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku wymaga pięknej oprawy :)
Dlatego przygotowałam na dzisiaj recenzję Bellini - czyli błyszczyka
Revlon Colorburst Lipgloss


 Od producenta  - klik

 Colorbrust Lipgloss to seria połyskujących błyszczyków, które dają wyraźny, lustrzany efekt, który optycznie powiększa usta.

Błyszczyk 042 Bellini zawiera formułę Micro-crystal, która podobnież dodaje 5 krotnego blasku oraz technologię Elasticolor, która wzbogaca kolor i daje uczucie nieważkości. (hihihi - nieważkości ale że jak?, że usta lewitują?).

Zawiera również substancje nawilżające i przeciwutleniające, takie jak olejek ze słodkich migdałów oraz witaminę E, które odżywiają, wygładzają i kondycjonują usta.

Błyszczyk pokrywa długotrwale i równomiernie połtransparentnym kolorem, nie klei się i nie obciąża ust. Posiada wygodny aplikator, który pozwala na precyzyjne nanoszenie produktu.




Tradycyjny, aplikator jest wygodny w obsłudze. Proste opakowanie cieszy moje oko - nie ma zbędnych udziwnień - jest klasycznie. Podoba mi się ta stylistyka (NIE _ NIE _NIE nazwę ją minimalistyczną ;) wierni czytelnicy wiedzą dlaczego ;)



Revlon Colorburst Lipgloss Bellini (042) -  to przyjemny błyszczyk do codziennego użytkowania. Jest , kolorystycznie bezpieczny i faktycznie ładnie rozświetla usta, co sprawia, że wydają się większe. Łososiowy w opakowaniu kolor na ustach staje się półtransparentny i lekko beżowy (ale bez efektu topielicy - który to fundują mi tradycyjnie beżowe kolory błyszczyków).
Niewątpliwą zaletą jest także to, że nie wysusza ust a nawet je lekko nawilża i pielęgnuje. Jest dość lekki - nie ma się wrażenia czegoś tłustego na ustach. Jak to błyszczyk jest dość klejący ale nie, nie jest to efekt gumy do życia. Przyzwoita trwałość - spokojnie utrzymuje się do dwóch godzin, schodzi równomiernie.
Ma przyjemny - NIE ZA słodki zapach, szczęśliwie dla mnie jest bezsmakowy ;)

Mnie się podoba :)
Otrzymałam go na chełmskim spotkaniu blogerek i noszę praktycznie codziennie do pracy.
Czuję się w nim swobodnie. Niemniej mam ochotę na inne kolory :)

Cena bardzo na tak - 11,99 PLN - eKobieca 




Jak Wam się podoba?
Znacie błyszczyki Revlon?
Jak majowanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger