4/30/2015

#siedemszminekwsiedemdni

Jakiś czas temu wymyśliłam zabawę na Instagramie pod hasłem:

#siedemszminekwsiedemdni 

Wspaniałe dziewczyny które zaprosiłam do zabawy (z małymi wyjątkami) pomogły mi rozkręcić zabawę która nadal trwa - klik


Jako, że nie wszyscy mają Instagram (a szkoda hyhy ) pora na podsumowanie i może kontynuację zabawy na blogerskim podwórku..


Mój tydzień #siedemszminekwsiedemdni 



Dzień pierwszy 



Wpadłam na pomysł idąc do pracy "ubrana" w Eliksir Wibo - No 7 



Dzień drugi 


Zero makijażu..oprócz Chanel 217 Radieuse ...wiem, trochę wstyd, bo jednak powinna być jakaś oprawa..w końcu to Szaaa ;) ale to potwierdza, że chciałam dać dobry przykład..jak tydzień to tydzień..no mercy ;)

Dzień trzeci 

Dior Addict Fluid Stick - 575 Wonderland


Dzień czwarty 
Mac - Speak lauder 


Dzień piąty 


Nieco zjedzona, bo po całym dniu i wizycie u fryzjera Revlon color burst matte 205



Dzień szósty 


Miniaturka Guerlain - Maxi shine 

Dzień siódmy 


Celia Nude 603 i znowu no make up :D 



Moje dni nie były szczególnie wymyślne, ekstrawaganckie..Takie moje, codzienne..
Bo dobra zabawa jest wtedy dobra kiedy nie ma spinki...po prostu miło spędzasz czas i czasem wyrwiesz się z rutyny - o czym pisały mi dziewczyny i to jest największy komplement..


Hexx a potem Magda miały dobry pomysł, żeby kontynuować tą zabawę w formie Tagu 


Magda zrobiła uroczy banerek i pozwoliła z niego korzystać bez ograniczeń ;) :*




Zatem zasady Tagu #siedemszminekwsiedemdni:

1. Pokazać siedem szminek w siedem dni :) 
2. Podlinkować do mojego bloga ( w końcu pierwszy raz jestem autorem hehe) 
3. Wstawić baner 
4. Zaprosić chętnych do zabawy 

Na Instagramie akcja toczyła się dość szybko - dodawałyśmy skrupulatnie dzień po dniu ale na potrzeby Tagu nie ma takiej potrzeby. Po prostu pokaż swoją odsłonę w 7 dniach z kolorem na ustach :) 


Do zabawy zapraszam:Tanikę 
Kingę - Simply a woman 

oraz wszystkich chętnych, którzy mają ochotę :) 

W której szmince mi najlepiej a w której nie za bardzo?
A może jaki kolor mi polecacie?
Co sądzicie o zabawie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger