3/22/2015

Zestaw kreatora zapachów od Craft'n'Beauty

Przygotowałam wyjątkowy wpis o wyjątkowym pomyśle, wyjątkowych Dziewczyn z Craft'n'Beauty...

Zestaw kreatora zapachów 


Już sama nazwa, przyznajcie sami..wywołuje lekkie drżenie i ekscytację, że być może..już za chwileczkę odkryjemy w samym sobie artystę ....kreatora nowej rzeczywistości :) 

Każdy zestaw składa się z 10 woskowych gwiazdek oraz 5 olejków do ich zapachniania (każdy po 2 ml).

Gwiazdkowe woski oprócz tego, że różnobarwne, są kompletnie bezzapachowe. Jakość wosku jest bardzo dobra - szybko się rozpuszcza, nie kruszy się. Nie ma potrzeby ich dzielić, są wymyślone tak, żeby nie sprawiać żadnych problemów. 



Wybór zapachów olejków jest imponujący - możesz wybierać, możesz personalizować zapachy jak tylko zapragniesz  - lista zapachów - klik
Na czym polega zabawa - na nieskrępowanej wolności! Ty wybierasz jak będzie pachniała Twoja gwiazdka, jak bardzo intensywnie i jak długo. 
Tego jeszcze nie było!

Mało tego - olejki są na tyle bezpieczne, że można je spokojnie dodawać do kosmetyków..tak więc możemy pachnieć jak nasz ulubiony zapach przez cały dzień!

W typowym zestawie kreatora zapachu jest10 różnobarwnych wosków oraz 5 olejków po 2 ml, które wybierami sami. Każdy olejek wystarczy na zapchanienie 4 gwiazdkowych wosków. Możemy także woski i  i olejki o pojemności 10 ml zamawiać pojedynczo.
Cena zestawu - to 29.90 PLN - zaprawdę powiadam Wam - radocha z kombinowania i mieszania - bezcenna :)

Ja dostałam od Craft'n'Beauty - 10 gwiazdek i dwa olejki  po 10 ml każdy...


Napar gejszy - to odświeżający i wyciszający aromat słodkiej herbaty z jaśminem. Gdzieś w tle pachną świeże wiśnie..bardzo relaksujący zapach..



Jednak to wosk o nazwie UWAGA - Esy-Floresy  (tak, duma mnie rozpiera i latam pod sufitem, :D) zaskarbił moje serce.
Autorki kompozycji opisują go tak "smakowita mieszanka bitej śmietany, świeżego arbuza, gumy balonowej z kapką... niemowlaczka! Cudowny zapach dla wszystkich młodych duchem!" 

To słodycz, przełamana świeżością, idealnie wyważone proporcje składowych, sprawiają, że zapach jest wielowymiarowy, niejednoznaczny. Mogę być kreatorem własnego zapachu, ba! zapachu nazywającego się jak mój nick blogowy. Za każdym razem, kiedy go odpalam czuję, że jestem właśnie - młoda duchem - bo jako żywe mam przed oczami pyszne rurki z bitą śmietaną, sok z arbuza cieknący po umorysanej całodzienną zabawą na dworze, wielkich balonów z gumy donaldówy co pękały na twarzy a kiedy te słodkie wspomnienia mnie nieco zmęczą - jestem owiana delikatnym kojących zapachem pudrowym, który koi i wycisza. 

Mocną stroną kreatora zapachów jest słodki design, w uroczym opakowaniu woski mieszkają grzecznie, nie brudzą się i nie kurzą :) 
Moim zdaniem to także doskonały pomysł na prezent...oryginalny i ciekawy :)

No i jak Wam się podoba? Czujecie się skuszeni?
Jaki zapach pasuje do Waszego wnętrza?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger