3/24/2015

Wiosenne spotkanie w Chełmie

Hej ...
21 marca Roku Pańskiego 2015  - wyruszył Es w celu poznania lubelskich blogerek, o których czytał na łamach internetu ...o których słyszał, że są miłe i sympatyczne a których nie dane było poznać do tej pory :)

Miejsce przeznaczenia - Chełm - dokładniej L.A. Cafe Chełm

Ekipa:


*Zdjęcia są autorstwa Karoliny, Marty i Magdy


Organizatorki przedsięwzięcia:
Klaudia - klik
Marta - klik

Obecni:
Karolina - klik
Joasia - klik
Magda - klik
Marzena - klik
Milena - klik


Już sama podróż była przygodą i wesołym doświadczeniem w towarzystwie - fantastycznej Pani kierowcy czyli Karoliny oraz przemiłych współtowarzyszek - Asi i Mileny

Wraz z ubytkiem wagi - u Esa występuje relatywny wzrost komunikacji interpersonalnej  tak więc - podróż minęła ultra szybko a ja miałam wrażenie, że znam dziewczyny od wieków i nawet się mocno nie wstydziłam...
Dotarłyśmy do miejsca przeznacznia, po drodze kupując jedzonko dla podopiecznych Stowarzyszenie Chełmskej Straży Ochrony Zwierząt 

Oczom naszym ukazał się stół po brzegi zastawiony pachnącym rajem...





Prezentacji świec Yankee Candle, Village Candle oraz Kringle dokonała Wiola - właścicielka Imperium -Zapachów 




Od razu przystąpiłyśmy do wąchania, słuchając w tak zwanym międzyczasie o prawidłowych sposobach palenia, o unikatowych zapachach i pogoni za króliczkiem (czytaj ...niedostępnymi zapachami w Polsce).
Miłym akcentem było obdarowanie wybranym przez nas woskiem i urocza niespodzianka..



Zgadujcie jaki wosk wybrałam? Nie zgadniecie od razu mówię :)) 

Po totalnym otumanieniu zmysłu powonienia - ochoczo rzuciłyśmy się do barku - moje kokosowe Latte macchiato było mniamuśne... Dodam, że na ciasta Dziewczyn nie patrzyłam obojętnym wzrokiem...


Następnie nastał czas podarunków...W tym miejscu wszystkim niedowiarkom, i głoszącym tezę, że zawsze jestem smutna...dowodzę....


 iż chichrałam się jak nastolatka ...:)


(Mazgoo - ukradłam Ci fotę - klik)


Tak więc -  się uśmiecham a nawet radośnie szczerzę :) 

To były bardzo miłe chwile...





 

Spotkanie uważam za bardzo udane. Cieszę się OGROMNIE, że miałam możliwość poznać w końcu blogerki z moich regionów :)

Dziękuję także sponsorom, którzy zafundowali nam uśmiechy od ucha do ucha :)



A jak Wy spędziłyście pierwszy dzień wiosny?
Z pewnością część Was jest ciekawa co kryją te wszystkie urocze torebeczki...szczegóły niebawem :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger