3/29/2015

Upominki ze spotkania w Chełmie 21.03.2015

Pisałam Wam o wiosennym spotkaniu blogerek z lubelskiego - klik
Tak się składa, że były upominki ... I wiecie co?...cieszę się z nich jak dziecko z lizaka
...Lubię dostawać prezenty :D ---> you can call me -->chciwy Es :) 

Przybyło nowe...

The Secret Soap Store - klik
- kokosowe mydełko
- krem do twarzy z serii Shea Line 



Catrice - klik
-podkład All Matt Plus
- pacynki
- cień
- brązowa kredka do brwi 




Słodka Mydlarnia - klik
- kokosowa babeczka do kąpieli 




Carex - klik



Imperium zapachów - klik
- odlewka masła shea
- mydełko glicerynowe
- wosk (wybrałam Fresh Cut Roses - co jest o tyle dziwne, że ja nie lubię zapachu róży..ale tego duszącego...ten poleciła mi Kasia - Śmietasia a my mamy raczej podobne powonienie i voila -mam - jeszcze niepalony:) 




eKobieca.pl - klik
- błyszczyk Nude Revlon
- zestaw do konturowania Sleek
- pędzel Revolution 


 Rose Shop - klik
- woda różana
- krem do rąk
- kula do kąpieli



Indigo - klik
- lakiery
- baza
-odżywka do paznokci
-krem do rąk




Onyx - klik

- zestaw do przyspieszania opalania i bronzery


Otien -klik

- urocze, delikatne kolczyki 


I.M.P.A - klik

- zapas pumeksów do końca życia :)


Eurofashion - Akademia paznokcia - klik

- tęczowy zestaw lakierów


artens - klik

- torebek na zakupy nigdy dość :) 




Jestem bardzo zadowolona z otrzymanych prezentów, każdy wywołał u mnie mega wielki uśmiech, który był zresztą uwieczniony na zdjęciach..
Kilka rzeczy jest już w powszechnym użytkowaniu...Koleżanki z pracy dostały po pumeksie :) żeby nie było, że jestem jedynakiem i się nie umiem dzielić ;).

Lubicie dostawać prezenty?
Co Wam wpadło w oko? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger