3/18/2015

SHARE WEEK 2015

Czemu nie...
Akcja nazywa się SHARE WEEK 2015 - trwa od 14 do 21 marca



Zasady:
- Na swoim blogu / vlogu publikujesz materiał, w którym polecasz trzech innych autorów
(Kryterium jest jakość, “ważność” danego blogera w Twoim życiu, jego lub jej wpływ na Twoje życie, efekt “wow” i inne niezwiązane z zasięgami sprawy)
- Swoje polecenia z Twojego bloga/vloga przepisujesz też do formularza w wpisie JEST KULTURA - klik


W swoim wyborze kierowałam się głównie tym, na ile dane treści bloga wpływają na moje życie...Od razu mówię, że najkochańsze przeze mnie osoby w blogosferze - znajdują się w moim blogrollu ..To jest strefa przyjaciół - trudno się tam znaleść bo wymagania mam ostre hahahah i tak subiektywne, że już bardziej się nie da ;) Mój blogroll to dla mnie ważne miejsce. I daję rękojmię za każdego kto się tam znajduje.

Tym razem skupiłam się nie tyle na samej sympatii do autora, co właśnie na treściach, które w jakiś sposób mnie rozwijają, pozwalają patrzeć na różne aspekty życia inaczej..

A są to:

1. Jak oszczędzać pieniądze 


Michałowi, choć zdobywa coraz to większe rzesze czytelników woda sodowa nie uderzyła do głowy. Tak mi się wydaje..Dzięki Niemu zapanowałam nad swoim niegrzecznym budżetem. Nauczyłam się bardzo wiele ciekawych rzeczy z tego bloga, polecam każdemu. Bardzo kształcący. Michał oswaja pieniądze, nie czyniąc ich bogiem. Poza tym jego newsletter jest jednym z najbardziej kulturalnych i eleganckich biuletynów w sieci.





Przyznam szczerze, że niedobrze mi się robi od fali "minimalizmu", która zalała blogi. Te wszystkie durne treści dotyczące wolności poprzez wyzbycie się swoich rzeczy wzbudzają już we mnie prawdziwą agresję. Czemu ten blog jest inny? Przede wszystkiem dlatego, że Autorka jest konsekwentna. Daje przykład klasy i elegancji a nie jest chwiejna jak chorągiewka na wietrze wzajemnej adoracji. Jej szafa to prawdziwe wyzwanie. Znajdziesz tam wiele praktycznych porad na temat codzienności. Bardzo lubię czytać cykl "co to za materiał"  Choć nie zamierzam zostać minimalistką, polecam tym, którzy szukają elegancji w życiu codziennym.




Mam wrażenie, że wszystko czego dotyka Lili jest czyste, piękne i wzbogacone dziecinną niewinnością, co wyróżnia Ją pośród podobnych blogów o podobnej tematyce. Naturalna ścieżka, którą kroczy Autorka wpisuje się w moje pragnienia. Piękno, którym się otacza i które tworzy czyni to miejsce wyjątkowym.



Dołączysz do akcji? Jakie są Twoje typy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger