3/16/2015

Projekt - Lubelskie Spotkanie z Naturą - zapisy

Wiecie, że trzeba nadawać kształt marzeniom i wyzwaniom..Wiecie, na pewno Wiecie...

Jednym z nich dla mnie jest projekt, na który mam przyjemność Was zaprosić razem z sympatycznymi

Dzieli nas co prawda wiek ale łączy znacznie, znacznie więcej - pragnienie podążania naturalnymi ścieżkami jest jednym z tych wspólnych mianowników, a także otwartość na nowe doświadczenia i poznawanie nowych ludzi oraz blogowanie, które jest częścią tej pasji..

Postanowiłyśmy z lekkim drżeniem serca (okej - moje nie drży - moje łomota ) zogranizować spotkanie dziewczyn dla których liczą się podobne wartości...

Lubelskie Spotkanie z Naturą  - w naszym wykonaniu odbędzie się 6 czerwca w Kawiarni/Restauracji "U Hanysa" w  podlubelskim Miłocinie - klik 


Jeśli masz ochotę spotkać się, porozmawiać o tym co lubisz a czego nie i wspólnie spędzić czas... Zapraszam...


Zgłoszenia zawierające:
- imię i nazwisko,
- adres bloga,
- ilość miesięcznych odsłon

proszę kierować na adres:

lubelskie.naturalne.spotkanie@gmail.com




Na zgłoszenia czekam do północy w niedzielę 22 marca..

Ostateczna lista Uczestników zostanie podana dwa dni później ....




Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwanie - podejmj go razem z nami :) 


Zapraszamy :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger