3/26/2015

Organic Shop - cukrowy peeling mango

Organic Shop - cukrowy peeling mango - wygrałam w konkursie na blogu Marty -klik  



Na wstępie napiszę, że pokochałam ten peeling od pierwszego - zobaczenia - powąchania - spróbowania!
Wygląda jak najpyszniejszy deser...resztkami zdrowego rozsądku pohamowałam swoje żądze przed zjedzeniem go łyżkami ...

 Niech Was nie zwiedzie delikatny mus...kryształki cukru w obliczu wody mają naprawdę dobre właściwości peelingujące..Dawno nie miałam tak gładziutkiej skóry..
A ten zapach....po prostu miąższ dojrzałego mango..boski...


Skład dla zainteresowanych:


Przyznam Wam szczerze, że dość długo broniłam się przed rosyjskimi kosmetykami..z wiadomych względów - jednak doszłam przekonanie, że to czy je polubię czy nie w żaden sposób nie wpłynie na poprawę lub pogorszenie sytuacji geo-politycznej kraju..
Myślę sobie, że w całym tym szaleństwie niech kosmetyki po prostu mówią za siebie..
Omawiany peeling skradł moje serce - zapach, konsystencja, pożądne zdzieranie ...pielęgnacja bez zarzutu. Po aplikacji skóra jest gładziutka, wyrównana, nawilżona.
Nie widzę wad - mam mangowe okulary :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger