3/19/2015

Myjące masło Bomb Cosmetics Pina Colada!

O myjących mydłach czytałam tylko na blogach. Czytałam i szczerze mówiąc nie dowierzałam..
No bo jak na litość można się umyć masłem? No jak...
Z czasem moje postrzeganie kosmetycznej rzeczywistości zaczęło się oczywiście zmieniać..
Zawsze jednak byłam ciekawa tych charakterystycznych dla Bomb Cosmetics pudełeczek po lodach..(bo ja mam takie właśnie skojarzenie - a Wy?)

Ucieszyłam się jak norka w agreście kiedy otrzymałam od Pachnącej Wanny

Myjące masło pod prysznic Bomb Cosmetics Pina Colada 


Owocowe, rześkie masełko pod prysznic o zapachu świeżego ananasa i pomarańczy z nutą kremowego, kokosa oraz dodatkiem brzoskwiń i migdałów i  wanilią.
Masełko zawiera także naturalny olejek eteryczny z limetki.


Konsystencja przypomina gęste lody, która pod wpływem wody i ciepła ciała rozpuszcza się błyskawicznie.
 Masełko tworzy gęstą piankę, która doskonale myje, a zawarte w nim naturalne masło shea cudownie nawilża i odżywia skórę. Jest niezwykle wydajne wystarczy odrobinka o wielkości orzecha laskowego. 


Skład ....


Atutem jest także zapach. Wiernie oddana Pina Colada ...orzeźwiająco - kokosowy zapach umila kąpiele. Choć osobiście nie miałabym za złe, gdyby kokosa było odrobinę więcej..no ale i tak jest przyjemnie. Radośnie... 





Ano właśnie - kluczowe słowo - to radość! Przyjemność obcowania z nową formą kosmetyku do codziennej pielęgnacji, które oczywiście myje i nie wysusza skóry, dodatkowo zapach, który jak dobrze postaramy się przeniesie nas na rajską wyspę..

Polubiłam się z tym masełkiem i zwykle rano, po prysznicu mówię do siebie -

COCO JAMBO - i do przodu ;) 

W Pachnącej Wannie znajdziemy też inne aromaty - lody waniliowe, malinowa rozkosz, czarna porzeczka. mandarynka z czerwoną pomarańczą - klik  
Cena myjącego masełka 320 g/39 PLN




Znacie formułę maseł myjących? 
Co jest Waszym porannym ulubieńcem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger