3/18/2015

Level 26 książka jakiej jeszcze nie było

Chciałabym Wam opowiedzieć o książce, która wywarła na mnie dość duże wrażenie. Głównie z powodu swojej "inności"

Mowa o:

Level 26: Mroczne początki - Anthony E. Zuiker, Duane Swierczynski

Jest to pierwszy w świecie multimedialny thriller - powieść twórcy serialu CSI.
Przyznam, że byłam bardzo ciekawa tej konwencji a klimaty o mrocznej cześci ludzkiej psyche są moimi ulubionymi ...


klik
W USA od kilkunastu lat działa seryjny morderca. Zabija z niespotykanym okrucieństwem, często ćwiartując swoje ofiary. Wymyka się z miejsc zbrodni, z których wydawałoby się, że nie można uciec, i nie zostawia żadnych śladów. Co więcej, w swoim zbrodniczym postępowaniu jest nieprzewidywalny. Dlatego nie mieści się w 25-stopniowej skali używanej przez policję do klasyfikowania przestępców.
Za wytropienie i zlikwidowanie mordercy władze wyznaczają dwadzieścia pięć milionów dolarów nagrody. Jednak chętnych jest niewielu - również wśród policjantów. Detektyw Steve Dark odszedł nawet ze służby, kiedy z rąk nieuchwytnego kata zginęli jego najbliżsi. Teraz jednak zostaje zmuszony do powrotu. Bo morderca może znów zaatakować, w każdym momencie i miejscu.

Level 26 to thriller multimedialny. Interaktywna gra dobra ze złem. Wplecione w treść linki i hasła pozwalają na śledzenie rozwoju akcji również w krótkich filmach na stronie.



To połączenie książki, strony www - klik
oraz filmu ...



Mimo, iż fabuła nie do końca spelniła moich oczekiwań (śmiem się uznawać za konesera historii o seryjnych mordercach) to taka forma była bardzo ciekawa. Na bieżąco, jak grzeczna uczennica stosowałam się do wskazówek i miałam wrażenie, że dzięki temu jestem w historii "głębiej".
Mam nadzieję, że inni autorzy pójdą w ślady tego duetu, bo myślę, że taka forma wpływa na uatrakcyjnienie tego typu powieści.



Czytaliście? Jakie jest Wasze zdanie na temat połączenia książki, strony www oraz filmu?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger