3/25/2015

Figa z pianką

Odyseja kąpielowa cz. 9

Dziś pokaże Wam figę .... ale bez maku :)


Nie wiem jak Wam ale mi się kojarzy z ośmiornicą :)

Musującą kulę do kąpieli Bomb Cosmetics kupiłam jakiś czas temu w Pachnącej Wannie - klik



Od producenta:
"Po brzegi wypełniona owocowymi dobrociami, soczystym aromatem winogron, dojrzałych fig i świeżej marakui, ta kąpielowa "sałatka owocowa" jest tak pyszna, że zapragniesz się w niej zanurzyć! Dodatkowo zawiera relaksujące olejki z Paczuli oraz Kadzidłowca" klik




Figa z pianką lekko mnie rozczarowała z prostej przyczyny - zasugerowana nazwą oczekiwałam figowego zapachu, którego wielbię okrutnie.. Niestety z obiecanego figowca zostaje tylko figa ;))
Niemniej zapach jest przyjemnie, owocowy, choć nie doszukiwałabym się tu ani marakui ani winogron.Kula barwi wodę na zielono, co jest wesołym wabikiem :) 
Właściwości pielęgnacyjne są dość średnie. Kąpiel z kulą nie jest co prawda wysuszająca ale też nie przynosi dodatkowych (poza wizualnymi) efektami. Po kąpieli potrzebna jest nawilżenie.
W starciu babeczki - kule - Bomb Cosmetics lepiej wypada w przypadku tych pierwszych moim zdaniem :) 

Kula Figa z pianką jest dostępna w Pachnącej Wannie - klik i kosztuje 14 PLN.


Czy Wam też kojarzy się z ośmiornicą?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger